ARETE Bayi Yönetim Çözümü
“Kolay arayüz, her yerden kullanım ve fonksiyonellik. Hepsi bayilerinizi uçtan uca yönetebilmeniz için ARETE Bayi Yönetim Çözümünde bir arada.”
ARETE Bayi Yönetimi Çözümü, HTML5 ve SAP Fiori ekranlarıyla tasarlanmış hızlıca adapte olabileceğiniz kolay arayüzlere sahip. Bayi yönetiminizi kolaylaştıracak tüm fonksiyonel özellikleri de bir arada sunuyor. Tüm mobil cihazlarda çalışabilen, çevrimdışı çalışma özelliğine sahip, arka ofis ve ana firma ERP sistemleriyle entegre olabilen ARETE Bayi Yönetim Çözümü, farklı markaların ürünlerini de aynı sistemde yönetme ve bayilik sistemiyle çalışma imkanı sağlıyor.
Bayiniz İçin Rakipsiz Çözüm
ARETE Bayi Yönetim Çözümü, tek bayisi bulunan veya birden fazla bayisiyle bayilik sistemiyle çalışan bayiler için kolaylıkla süreçlerini yönetme imkanı sağlıyor. Bulut uygulama olmasından dolayı aylık belirli bir ödeme ile kurulum ücreti olmadan kira öder gibi kullanılabiliyor. Bundan dolayı da hizmet gideri olarak muhasebeleştirilen çözüm, yerleşik çözümler için ayrılması gereken amortisman giderini ortadan kaldırıyor. Hem bayi yönetimi için fonksiyonel bir çözüm olması hem de bulut uygulama olmasının getirdiği avantajlar ile bayi ağlarına sahip kuruluşlar için bayilik sisteminin yönetiminde rakipsiz bir çözüm.
ARETE Bayi Yönetimi Çözümünün
Tüm Fonksiyonlarına Göz Atın
- Pazarlama aktivitelerinin planlanması ve atanması
- Müşteri, aday müşteri ve muhatap kişiler veritabanı
- Bildirimler & Kampanyalar
- Müşteri talebi, şikayet kaydı ve takibi
- Ön sipariş, sipariş işlemleri
- Bayi adına sipariş girme
- Rezervasyon, sevkiyat işlemleri
- Faturalama, avans, ödeme işlemleri
- Konfigüre ürün tanımlama
- Fiyat listesi, kampanya, promosyon ve iskonto
- Banka ve OKC/POS cihazları ile entegrasyon
- Kredi kontrol entegrasyon
- Bütün aktiviteleri mobil cihazlardan yapabilme
- Kolay ve akıllı ekran tasarımları
- Sahada QR code okuma-doküman yazdırma
- Ana veriler (Müşteri, Muhatap, Ürün, Fiyat, Promosyon )
- Minumum stok seviyesine göre sipariş ile satın alma – mal girişi
- Tüm mal hareketleri ve envanter listesi
- Operasyonel Raporlar
- Analitik Raporlar
- Arka plan ERP ile ve ana firma ile entegrasyon
- Tüm gelir & gider kayıtları ön muhasebe sisteminde (POS, Sanal POS, Nakit, Vadeli Çek, DBS, Banka Entegrasyonu )