Çözümler I SAP ÇÖZÜMLERİ 2022-09-23T14:14:03+00:00

FİNANS

Yaşayan Bir İşletme İçin Finansal Süreçlerinizi Dijitalleştirin

SAP Finansal Yönetim ve Muhasebe çözümleriyle  finans süreçlerinizin tüm operasyonlarını bütünleşik olarak yönetme olanağına sahipsiniz. Muhasebe ve finansal kapanış, bütçe planlama, fon yönetimi ve nakit yönetimi, finans operasyonları ve hazine yönetimi gibi önemli finansal süreçler için geliştirilmiş SAP Finansal Yönetim çözümleriyle, operasyonel süreçlerdeki gereksiz zaman kaybından kurtulabilir ve zamanınızı daha stratejik konulara ayırabilirsiniz.

Finans Çözümleri

Finansal Performasınızı Yeni Teknolojilerle Yükseltin

SAP Finansal Planlama ve Analiz ( FP&A ) uygulamasıyla gerçek zamanlı bilgilere dayanarak planlama döneminizi ve karar verme sürecinizi hızlandırabilirsiniz. Strateji planlama, tahminleme, finansal analiz, kurumsal performans yönetimi, finansal bilgilerin izlenmesi ve raporlanması ve işletmeniz için kritik daha bir çok finansal konuyu, SAP FP&A  çözümleriyle kolaylıkla yönetebilirsiniz. SAP FP&A uygulamaları, karlılığınızı arttırmanıza, maliyetlerinizi izlemenize ve kontrol etmenize yardımcı olur.

Finansal Planlama ve Analiz Çözümleri

SAP S/4HANA
SAP BusinessObjects Strategy Management
SAP BusinessObjects Planning and Consolidation
SAP Planning, Consolidation, and Analysis, Cloud Edition
SAP BusinessObjects Cloud

Daha Hızlı muhasebe Süreçleri ve Kapanış Dönemleri

SAP Muhasebe ve Finansal Kapanış çözümleri, işletmenize ait birbirinden farklı finansal verilerinizi konsolide bir şekilde tek platformda yönetme imkanı sunar. SAP Muhasebe ve Finansal Kapanış çözümleriyle hesap kapanışlarınızı doğru ve hızlı, mutabakat işlemlerinizi basit bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

Gerçek zamanlı verilerle finansal kapanış dönemlerinde detaylara inerek gecikmeleri hemen görüntüleyebilirsiniz. IFRS  raporlama standartlarına uygun olarak finansal tablolar oluşturabilir, kapanışlarınızı gerçekleştirebilirsiniz.

İşletmenizin Tüm Risk Faktörlerini Konsolide Şekilde İzleyin

SAP Kurumsal Kontrol, Risk ve Uyumluluk (GRC) çözümleri, iş gücü, ekipman, finans, pazar, malzeme, tabiat olayları, bilgi teknolojileri ve yönetim sistemleri gibi işletmenizdeki tüm risk faktörlerini tek sistem üzerinde konsolide bir şekilde takip etmenizi sağlar.

SAP GRC çözümleriyle, süreçlerinizi SAP best practice (en iyi uygulamalar) ve ölçeklenebilir bir kurumsal platform kullanarak otomatikleştirebilirsiniz. Süreçleri hızlandırıp otomatikleştirerek, organizasyonunuzun risk olaylarını öngörebilmesini ve yönetebilmesini sağlayabilir, uyumluluk ihlallerini azaltabilirsiniz. Kurumsal risk yönetimi, kontrol ve uyumluluk yönetimi, uluslararası ticaret süreçlerinin yönetimi, dolandırıcılık ve denetim kontrolü sağlayacak çözümlerle tüm işletme risklerinizi kontrol altına alabilirsiniz.

GRC çözümlerini destekleyen SAP Ürünleri

SAP S/4HANA
SAP Process Control
SAP Risk Management

Hazine Yönetimi Süreçlerinde Yüksek Kontrol

SAP Hazine Yönetimi çözümleri nakit akışı, ödemeler, likidite ve risklerinizi verimli bir şekilde yönetebileceğiniz çözümlerden oluşur. SAP Hazine ve Risk Yönetimi çözümleri, kredi, mevduat, akreditif, teminat mektubu, leasing, factoring, spot döviz alım satım işlemi, forward döviz alım satım işlemi, commodity işlemleri, futures işlemleri, bono işlemleri gibi hazine işlemlerinin en iyi şekilde yönetilmesine olanak sağlıyor. SAP Hazine Yönetimi çözümleriyle, ödeme ve banka iletişimi, nakit ve likidite yönetimi, borç ve yatırım yönetimi, finansal risk yönetimi ve ticari risk yönetimi süreçlerinin tümünü en yeni teknolojilerle yönetebilirsiniz.

SAP Hazine Yönetimi çözümleriyle, nakit tahminlerinizi optimize edebilir, nakit dolaşım hızınızın yeterliliğini izleyebilir, finansal risk yönetiminizi daha güçlü hale getirebilirsiniz. Aynı zamanda uluslararası muhasebe standartlarına uyumlu olarak süreçlerinizin tümünü yönetebilirsiniz.

Muhasebe ve Finansal Operasyonlarda Verimlilik

SAP Finansal Operasyon çözümleriyle, gerçek zamanlı bilgilerinizi istediğiniz yerde kullanarak bütçeleri izleyebilir, maliyetleri kontrol edebilir ve dalgalı pazar dinamiklerine hızlı bir şekilde tepki verebilirsiniz.

İşletmenizin alacak yönetimi, fatura yönetimi, seyahat yönetimi, gayrimenkul yönetimi gibi bir çok hacimli operasyon sürecini, SAP’nin finansal operasyon çözümleriyle otomatize edebilir ve sorunsuz finansal süreçlere sahip olabilirsiniz. Alacak ve borç yönetimi, fatura süreçleri, seyahat ve masraf yönetimi, satın alma ve daha bir çok finansal operasyon sürecinizin hızlıca verimliliğini arttırabilirsiniz.

SAP Finansal Operasyon Çözümleri

 SAP S/4HANA
 SAP Environment, Health, and Safety Management
 SAP Portfolio and Project Management
 SAP Cloud for Real Estate

e-TİCARET

Satışlarını Rakipsiz Omnichannel Ticaret Yazılımı Hybris İle Büyütün

e-Ticaret, m-Ticaret ve sosyal ticaret yazılımı SAP Hybris  ile, müşterilerinize kişiselleştirilmiş çok kanallı bir alışveriş deneyimi yaşatabilirsiniz. SAP Hybris’in veriye dayalı özelleştirme, uygun maliyetli sipariş yönetimi ve yerine getirme, gerçek zamanlı envanter yönetimi ve daha bir çok farklı avantajından yararlanarak satışlarınızı arttırabilirsiniz. Küçük bir işletme sahibiyseniz, SAP Anywhere – CRM ve KOBİ‘ler için alışveriş sepeti yazılımlarıyla müşterilerinize farklı kanallardan alışveriş imkanı sunabilirsiniz.

SAP e-Ticaret Çözümleri

Satış, Pazarlama ve Servisi Tek Platform Üzerinde Birleştirin

SAP omnichannel ticaret çözümü Hybris, uçtan uca tüm kanallardan kesintisiz olarak müşterilerinize ulaşmanızı, satış yapmanızı ve müşteri etkileşimini ve pazarlama faaliyetlerini ticaretin yeni trendlerine göre yönetebilmenizi sağlar. SAP Hybris çok kanallı ticaret yazılımı ile özelleştirilmiş müşteri deneyimleri sunma, müşteriye özel satış ve pazarlama faaliyetlerini her kanaldan gerçekleştirme imkanına sahipsiniz.

SAP Hybris ile omnichannel ticarette yönetebileceğiniz süreçler:

Ürün Katalog ve İçerik Yönetimi
Omnichannel Müşteri Deneyimi
Arama ve Gezinme
Paketleme, Yapılandırma ve Abonelik Yönetimi
Fiyatlandırma ve Promosyonlar
Dijital Mağazacılık
Sipariş Süreçleri Yönetimi
Sektör Özel Ticaret Çözümleri
Omnichannel Müşteri İletişim Noktaları
Yeniden Pazarlama

SAP Omnichannel Ticaret Çözümleri

SAP Hybris Commerce

Dijital Hizmet Pazarında Yüksek Hacimli Faturalama ve Gelir Yönetiminden Kazanç Sağlayın

SAP Hybris Abonelik Faturalama ve Gelir Yönetimi, müşteri fiyatlandırma ve iş ortağı gelir paylaşımı modelleri sayesinde hızlı hareket eden pazar fırsatlarından yararlanmanızı sağlar. Rakiplerinizden farklılaşan müşteri merkezli abonelik teklifleri sunabilir, siparişten nakite kadar tüm süreci entegre ederek verimliliğinizi arttırabilirsiniz.

SAP Hybris Abonelik Faturalama ve Gelir Yönetimi çözümüyle yönetebileceğiniz süreçler:

Abonelik Siparişi Yönetimi
Faturalandırma Arabuluculuğu
Hizmet Kontrolü
Ücretlendirme
Faturalandırma
Esnek Çözüm Faturalama
Dijital Belgeler
Alacak Yönetimi ve Ödeme Yönetimi
Kredi ve Tahsilat Yönetimi
Mali Müşteri Desteği ve Anlaşmazlık Yönetimi

Müşterilerin, Ürünlerin ve Sipariş Faaliyetlerinin Tümünün Görünümü Tek Yerde

SAP Hybris‘in ana veri yönetimi çözümüyle birden fazla kaynaktan gelen müşteri, sipariş ve ürün bilgilerinizi tek yerde birleştirip görüntüleyebilirsiniz. Çalışanlarınıza müşterilerinizle ilgili tutarlı ve kapsamlı bilgiye tek platformda erişim sağlayabilir, çalışanlarınızın müşteri ilişkilerini en üst seviyede yönetebilmesine destek olabilirsiniz. Esnek ve genişletilebilir bir veri modeli ile ürünlerinizin piyasaya sürülme süresini kısaltabilirsiniz. SAP Hybris‘in ana veri yönetimi çözümüyle, pazarlama profilleri oluşturma, dijital portföy yönetimi, iş akışı ve iş birliği, veri toplama ve doğrulama fonksiyonlarını yerine getirebilirsiniz.

Omnichannel Ticaret Çözümleri için Veri Yönetimi çözümleri:

 SAP Hybris Commerce

TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ

Karmaşık Tedarik Ağlarınızı Hızlı Yönetmenin Yolu: SAP Tedarik Zinciri Yönetimi (SCM) Çözümleri

Gittikçe artan müşteri beklentilerini hızlı yanıtlamanın yolu iyi bir tedarik zinciri yönetim sistemine sahip olmaktan geçiyor. SAP Tedarik Zinciri Yönetimi (SCM) çözümleriyle, talep planlamadan, lojistik ağı, depo ve stok yönetimine kadar tüm tedarik sürecinizi kolaylıkla yönetebilirsiniz. IoT (Nesnelerin İnterneti), Endüstri 4.0, RFID  ve gelişmiş analitik teknolojileri kullanan SAP Tedarik Zinciri Yönetimi çözümleriyle tüm süreçlerinizi analiz edip yöneterek yüksek verimlilik ve müşteri memnuniyeti sağlayabilirsiniz.

Tedarik Zinciri Yönetimi Çözümleri

Tedarik Zincirinde Farklı Platformlarda Sürdürülebilir İyileştirme Olanağı

S/4HANA ve SAP Tedarik Zinciri (SCM) planlama çözümleriyle planlama süreçlerinizi tanımlamada ve bunları yenilikçi ve teknik çözümlerle uygulamada size destek veriyoruz. Klasik SAP APO çözümleri, SAP’nin cloud üzerinde konumlandırdığı planlama çözümlerinden oluşan IBP (Integrated Business Planning-Entegre İş Planı) ve S/4HANA ile gelen Gelişmiş Planlama (PP/DS, G-ATP) çözümleriyle, tedarik zinciri planlama süreçleriniz için istediğiniz platformda güçlü tahminlere dayalı sürdürülebilir iyileştirme olanağı sunuyoruz.

Detay sayfaya git

Arz ve Talepte Maksimum Eşleşme Sağlayın

SAP Tedarik Zinciri Yönetimi  Talep Yönetim Çözümleriyle, piyasaya arz edeceğiniz ürün miktarıyla piyasada talep edilen miktarın maksimum düzeyde eşleşmesini sağlayabilirsiniz. Böylece hem operasyonel planlamayı besler, verimlilik ve üretkenliği arttırır hem de müşteri memnuniyet düzeyini iyileştirirsiniz.

SAP Tedarik Zinciri Yönetimi Çözümleriyle

İç ve dış talep akışlarını toplayabilir, girdilerini analiz edebilir ve rasyonel talep planları oluşturmak ve bunları gerektiği gibi güncellemek için içgörüleri kullanabilirsiniz.
Güçlü istatistiksel metodlarla dinamik kısa dönemli tahminleme ve uzun dönemli tahminleme yapabilirsiniz.
Tüm ticari promosyonlarınızı iç ve dış talep verilerini kullanarak satış ve tedarik fonksiyonları çevresinde entegre ederek şekillendirebilirsiniz.
Hızlı talep planlama ile stok seviyesini düşük seviyelerde tutabilirsiniz.
Kritik servis parçalarını planlayabilirsiniz.

Destekleyen ürünler:

SAP ERP
SAP Supply Chain Management ( SAP SCM )
SAP Trade Promotion Optimization ( SAP TPO )

Depo Yönetimi Operasyon ve Planlamasında Mükemmellik

SAP Depo Yönetimi (WM)  çözümleri, depo yönetiminde depolama ve envanter yönetimi ve dağıtım gibi depo ve dağıtım operasyonlarını uçtan uca otomatize eder. Depo yöneticileri için, depo operasyonları üzerinde daha fazla kontrol, varlık kullanımını arttırma, çıktıları arttırma, siparişleri doğru ve zamanında ulaştırma gibi konularda yönetimi kolaylaştırıcı destek sağlar.

SAP Depo Yönetimi çözümleri, gelen mal süreçleri ve ulaşma kabulleri, çapraz yükleme, giden süreçler, depolama ve saklama yönetimi ve fiziksel mal yönetimi gibi depo yönetimi ve dağıtım operasyonlarını tamamen otomatikleştirir.

SAP Depo Yönetim Çözümleri:

SAP Warehouse Management ( SAP WM )
SAP Extended Warehouse Management ( SAP EWM )

Nakliye Yaşam Döngünüzün Verimliliğini Arttırın

SAP Nakliye Yönetimi (TM)  çözümü nakliye yaşam döngüsünü hem ulusal hem de uluslararası taşımalarda tüm lojistik işlemlerinizle entegre olarak yönetebileceğiniz nakliye çözümüdür. Yükün planlanması, optimizasyonu, ihale edilmesi ve yüklenmesi, izlenmesi ile ilgili ulaşım gereksinimlerinizin tamamını SAP Nakliye Yönetimi  çözümleriyle yönetebilirsiniz.

SAP Nakliye Yönetimi  çözümü, uluslararası ticaret ve tehlikeli madde gereklilikleriyle uyumlu taşıma rezervasyonları ve sipariş sevkiyatı imkanı sağlar. SAP Nakliye Yönetimi  ile satın alma, satış dağıtım ve mal yenilemelerini yönetebilir, müşteri memnuniyetini arttırabilir ve nakliye maliyetlerinizi düşürebilirsiniz.

SAP Nakliye Yönetimi çözümleri:

SAP Transportation Management ( SAP TM )

Lojistik Ağınızda İzleme, Bağlantı ve İş Birliği

SAP Lojistik Ağı çözümleri, dağıtım stratejinizi maksimum düzeye ulaştırmak ve lojistik ağınızdaki şeffaflığı arttırmak için lojistik sürecinin tüm katılımcıları ile taşıma boyunca bağlantı ve işbirliğinde olmanızı sağlar. SAP Lojistik Ağı çözümleri, nakliyesi yapılan ürünlerin süreç boyunca takibi sayesinde müşteri hizmetlerinin bütünüyle iyileştirilmesi konusunda da sizi destekler.

SAP Lojistik Ağı çözümleriyle planlı olmayan maliyetleri ve nakliye giderlerinizi önemli oranda azaltabilirsiniz.Müşteri hizmet düzeyini iyileştirirken, nakliye sürecinde bir uçtan diğerine kadar en uygun stok dengesini mümkün kılan SAP Lojistik Ağı çözümleri, ürün takip, kontrol ve nakliye giderlerinin tahmini gibi noktalarda tüm lojistik ağını en etkin şekilde yönetmenizi sağlar.

SAP Lojistik Ağı çözümleri, sevkiyat sektöründe en avantajlı piyasa oranlarına ve taşımacılarla yapılabilecek en uygun navlun sözleşmelerine en etkin ulaşım, gelişmiş altyapısıyla zamanında ve eksiksiz teslimat ile en etkin nakliye yönetimi, gerçek zamanlı sevkiyat ve süreç analizleri kullanılarak sorunlara daha hızlı çözümler, düşük işletme maliyetleri ve daha az stok aşımı, daha güvenli ve izlenebilir ürün dağıtımı imkanı sunar.

SAP Lojistik Ağı Çözümleri:

SAP Networked Logistics Hub

Talep ve Tedarik Dengesini Sağlayın, Optimum Envanter ile Karlılığınızı Arttırın

Satış, stok ve operasyonel planlama süreçlerinin entegre bir şekilde çalışmasını sağlayan SAP Satış, Ürün ve Operasyon Planlama çözümleri, işletmenizin talep ve tedarik dengesini sağlayarak optimum envanter seviyesinde çalışmanızı sağlar. Böylece envanter ve işletme sermayesini önemli ölçüde düşürebilir, hizmet seviyenizi optimize edebilir, karlılığınızı ve müşteri hizmetlerinizi iyileştirebilirsiniz.

SAP Satış, Ürün ve Operasyon Planlama çözümleri  ürün ve talep incelemesi, tedarik incelemesi, talep, arz ve mali denge, yönetim inceleme, analiz ve envanter optimizasyonu fonksiyonlarıyla tüm planlama süreçlerinizi destekler.

Destekleyen çözümler:

SAP Integrated Business Planning ( SAP IBP )

Tedarikçileriniz, Üreticileriniz ve Müşterilerinizle Bağlantıda Olun, Tedarik Zincirinizdeki Değişimleri Hızla Yönetin

Orta ve uzun vadeli lokasyonlar arası tedarik planlaması ve optimizasyonuna, dağıtım, arz ve talep eşleştirme ihtiyaçlarınıza yanıt veren SAP Tedarik Ağı çözümleriyle, tüm tedarik zinciri işlemlerinizi izleyebilirsiniz. Uyarılar kullanabilir, anahtar performans göstergeleri belirleyebilir, what-if analizleri yoluyla oluşabilecek aksaklıkları belirleyebilir ve erken uyarı sistemleriyle belirlenen aksaklıkların önüne geçebilir veya hızlı dönüşler yapabilmek için hazırlanabilirsiniz.

SAP Tedarik Ağı Çözümleri:

SAP Supply Network Collaboration SAP SNC )
SAP Advanced Planning and Optimization ( SAP APO )
SAP Integrated Business Planning ( SAP IBP )

TEDARİK VE SATIN ALMA

Tasarruflarınızı Verimli Bir Satın Alma Sistemiyle Arttırın

İşletmenizde yaratacağınız tasarrufların önemli bir kısmı tedarik ve satın alma süreçlerinizin iyi yönetilmesinden geçiyor. Çalışanlarınız için otomatik onay süreçleri ve dünyanın en büyük iş ağlarıyla iş birliği sağlayan SAP Tedarik ve Satın alma çözümleri, işletmeniz için verimli bir alışveriş deneyimi ve satın alma süreçlerinizde tasarruf etmenin yollarını sunuyor. SAP Tedarik ve Satın alma çözümleriyle, işbirliğine dayalı tedarik ve sözleşme yönetimi, şartlı iş gücü yönetimi, self servis satın alma, doğrudan satın alma ve hizmet alımı süreçlerinin tümünü en karlı şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

Tedarik ve Satın Alma Çözümleri

İhtiyacınıza göre Satın alma Süreçlerinizi Kullanıcı Dostu Arayüzlerle Basitleştirin

SAP ERP  ve Ariba ‘nın çözümleriyle, günlük talep, spot kaynak, sözleşme güncellemeleri ve alıcı siparişi yaratma gibi planlanmış işlemlerinizi standartlaştırılmış ve otomatize edilmiş süreçlerle yönetebilirsiniz. Malzeme ihtiyaç planlamasından satın alma sipariş işleme ve fatura yönetimine kadar tüm satın alma süreçlerinizin operasyonel verimliliğini arttırabilirsiniz.

Dijital Tedarik ve Tedarikçi Yönetimi çözümleriyle yönetebileceğiniz süreçler:

Malzeme İhtiyaç Planlaması
İşbirlikçi Tedarik Zinciri
Gereksinimlerin İşlenmesi
Satın alma Siparişi İşleme
Satın alma Kataloğu ve İçerik Yönetimi
Satın alma Dokümanları Onay Süreci
Satın alma Dokümanı Yaratma
Fatura Yönetimi

SATIŞ

Alışıldık CRM Sistemlerinin Ötesine Geçin

SAP Hybris CRM çözümleriyle, satış temsilcilerinize ihtiyaç duydukları bilgileri hızlı ve kolay bir sistemle sağlayarak daha verimli satış süreci yönetimi sağlayabilir ve satış performansını arttırabilirsiniz. Hızlı karar almak için müşterilerinizin 360 derece görünümünü elde edebilir, tekliften sözleşme ve ödeme süreçlerine kadar tüm satış sürecinizi otomatize edebilirsiniz. Satış ekipleriniz, ofisinizde, yolda ve çevrimdışı durumdayken bile her yerden satış sürecini izlesin, bu sayede daha fazla satış ve kazanç elde edin.

Satış Çözümleri

Uçtan Uca Satış Süreci Yönetimi

Doğru zamanda doğru müşteriye satış yapabilmek, müşteri ihtiyaçlarını öngörebilmekle, takip edebilmekle ve her kanaldan müşteriye ulaşabilmekle mümkün. Müşterilerinizin her kanaldan etkileşimini arttıran, 360 derece müşteri görünümü elde ederek müşterilerinizin ihtiyaçlarına hızla yanıt vermenizi sağlayan, analitik ve tahminleme araçlarıyla bu ihtiyaçları destekleyen SAP Hybris yazılımı sizi alışıldık CRM sistemlerinin ilerisine taşıyor.

Lead yönetiminden fırsat ve pipeline takibine, müşteri aktivitelerinin takibine kadar satış öncesi tüm döngüyü tek platformda bulut ortamda yönetebilir, satış personelinizin süreçlerini en sağlıklı ve verimli şekilde yönetmesi için destek olabilirsiniz. Analitik çözümler sayesinde raporlamalar yapabilir, en güncel bilgileri anlık olarak takip edebilirsiniz.

SAP İş Gücü Otomasyonu çözümleri

SAP İş Gücü Otomasyonu Çözümleri
SAP Cloud for Sales Retail Execution
SAP Hybris Marketing
SAP Customer Relationship Management

İzleyin, Ölçün ve Daha İyisi için Karar Alın

SAP Satış Performans Yönetim çözümleri, satış planlamanızı en doğru şekilde yapmanız için satış tahminleri yapabilmenize, satış hedefleri belirlemenize ve ilerlemenizi takip edebilmenize olanak sağlıyor.

SAP Satış performans Yönetim çözümlerinin bulut tabanlı analitik raporlama kabiliyeti sayesinde satış sonuçlarınızı karşılaştırabilir, gelecek tahminleri yapabilir ve performansınızı ölçebilirsiniz. Farklı rapor tipleri hazırlayabilir ve bu raporları indirip web tarayıcılarda veya excel’de ad-hoc analizler için kullanabilirsiniz. Gösterge raporlarıyla pipeline, satış performans ve rakiplerinizin durumunu görüntüleyebilirsiniz.

SAP Satış Performans Yönetim Çözümleri

SAP Hybris Cloud for Customer
SAP SuccessFactors Onboarding
SAP SuccessFactors Learning Management System (Training)
SAP SuccessFactors Learning Management System (Onboarding)

SERVİS VE HİZMET

Hizmet Kalitenizi Arttırın Müşteri Bağlılığı Beraberinde Gelsin

SAP Servis yazılımları müşterilerinize farklı kanallardan birbiriyle tutarlı ve kusursuz bir hizmet sunabilmeniz için sizi destekliyor. Yardım masası ve call-center çalışanlarınıza, müşterilerinizin sosyal medya aktivitelerini dahi görüntüleyebilecekleri bir sistemde müşteri görünümü sunarak, çalışanlarınızın müşterilerinizin sorunlarını hızlıca çözmelerine yardımcı olabilir ve müşteri bağlılığını arttırabilirsiniz. Saha servis çalışanlarınızı da mobil araçlarla ve teknolojiyle güçlendiren SAP Servis yazılımlarıyla, sahadaki hizmet kalitenizi arttırabilirsiniz.

Servis ve Hizmet Çözümleri

360 Derece Bakış Açısıyla Müşterilerinize Kusursuz Hizmet Sunun

İşletmenizi daha rekabetçi hale getirmek için müşteri memnuniyetini arttırarak müşterilerinizin marka bağlılığını güçlendirebilirsiniz. SAP çok kanallı müşteri hizmetleri çözümleriyle telefon, e-posta, sohbet ve SMS yoluyla tüm iletişim merkezi kanallarını etkinleştirirken, çok kanallı serviste mükemmellik sunabilmeniz için size yardımcı olur. SAP çok kanallı müşteri hizmetleri çözümleriyle müşterilerinizi 360 derece bakış açısıyla gözlemleyebilir ve kusursuz hizmet verebilirsiniz.

SAP Omnichannel Müşteri Hizmetleri çözümleriyle yönetebileceğiniz süreçler:

Makineden Otomatik Geçiş Biletleme
Self-Servis Hizmet Destek Portalı
Sosyal Dinleme ve Duyarlılık Analizi
Mobil Hizmet Yürütme
Hizmet Talebi Yönetimi
Bilgi Yönetimi
Hizmet İşbirliği
Müşteri Hizmetleri Analizi
Gelen / Giden İletişim Merkezleri

SAP Omnichannel Müşteri Hizmetleri Çözümleri:

SAP Hybris Cloud for Service
SAP Hybris Cloud for Customer

Müşteri Geri Bildirimlerine Gerçek Zamanlı Erişim

Şeffaf servis işlemlerine sahip olmak için SAP yazılımları sayesinde kapsamlı ve optimize edilmiş hizmet süreçlerini tek platformda yürütebilirsiniz. Çalışanlarınızın gerekli verilere gerçek zamanlı olarak erişmelerini ve gerçek zamanlı olarak masaüstü veya mobil cihazlarından işlem yapmalarını sağlayabilirsiniz. Sipariş yönetiminden sözleşme yönetimine, iade ve şikayet yönetiminden hizmet pazarlaması süreçlerine kadar tüm hizmet operasyon süreçlerinizi uçtan uca yönetebilirsiniz.

SAP Hizmet Süreci ve Operasyon Çözümleri:

SAP Hybris Cloud for Customer
SAP CRM for Service
SAP Customer Relationship Management
SAP ERP

İNSAN KAYNAKLARI

Daha Etkin ve Hızlı İnsan Kaynakları Yönetimi

SAP, yerleşik ve bulut insan kaynakları çözümleriyle size işe alımdan başlayarak personelleriniz ile ilgili tüm süreçleri uçtan uca en yeni teknolojilerle yönetme, çalışanlarınızı destekleme ve yeteneklerini geliştirme fırsatı sunuyor. İşe yerleştirme, iş gücü planlaması, bordro ve daha bir çok önemli insan kaynakları süreçlerinizi SAP’nin ister yerleşik ister yeni nesil insan kaynakları çözümü SuccessFactors  ile dijitalleştirin, çalışan verimliliğinizi arttırın.

İnsan Kaynakları Çözümleri

İşletmeniz için Doğru Yeteneği Bulun, Geliştirin ve Koruyun

İşletmenizde uygun pozisyonlar için doğru yetenekleri keşfetmek ve onları geliştirip korumak SAP SuccessFactors Yetenek Yönetimi  çözümleriyle artık çok daha kolay ve sistematik. SAP’nin kapsamlı bulut tabanlı yetenek çözümleri, yetenek yönetimini hem basitleştiriyor hem de daha verimli hale getiriyor. İnsan Kaynakları uzmanları, yetenek yönetimi çözümleriyle daha aktif hareket edebiliyor, yetenekleri yönetebiliyor ve aynı zamanda sonuçları ölçüp, yetenek yönetimi çıktılarının genel şirket stratejisine etkisini ilişkilendirebiliyor.

SAP Yetenek Yönetimi Çözümleri:

SAP SuccessFactors Recruiting
SAP SuccessFactors Onboarding
SAP SuccessFactors Learning
SAP SuccessFactors Performance & Goals
SAP SuccessFactors Compensation
SAP SuccessFactors Succession & Development
SAP SuccessFactors Perform & Reward

Çalışanlarınızın Zamanını Daha İyi Yönetin, İşgücü Performansını İyileştirin

SAP Zaman ve İşe Devam Yönetimi Çözümleri, işgücü zaman ve devam yönetim süreçlerinizi otomatikleştirmenize ve hızlandırırarak işgücü performansınızı iyileştirmenize yardımcı olur. SAP Zaman ve İşe Devam Yönetimi Çözümleriyle, çalışanlarınızın seçtikleri mobil cihazlardan zamanla ilgili bilgileri daha kolay bir şekilde yönetmelerini sağlayabilir, yöneticilerin ve ekip üyelerinin bilgilerine erişmesini ve zamanaşımı taleplerini hızlı bir şekilde onaylamasını sağlayabilirsiniz.

SAP SuccessFactors Zaman ve İşe Devam Yönetimi çözümleri ile çalışanlarınızın zaman kayıtlarını tutmayı kolaylaştırabilirsiniz.

SAP Zaman ve Devam Yönetimi çözümleri:

SAP SuccessFactors Employee Central
SAP SuccessFactors Employee Central Payroll
SAP Time and Attendance Management by WorkForce Software
SAP Workforce Forecasting and Scheduling by WorkForce Software

İşgücünüzde İyileştirme Yapmak ve Riski Azaltmak için İzleyin

SAP İnsan Kaynakları  Analitik çözümlerle, önceden oluşturulmuş raporlar, gösterge tabloları sayesinde insan kaynaklarınızda ki değişimi ve gidişatı kolaylıkla resmedebilir ve analiz edebilirsiniz.

SAP SuccessFactors çözümleriyle, iş gücü analizi yapabilir, işletmenize kattığınız iş gücünün çıktılarını ölçebilirsiniz. Paydaşlar arasındaki kritik bilgi akışını hızlandırabilir, iş gücü trend ve risklerini izleyebilirsiniz. İş gücünüzdeki kritik rolleri belirleyebilir, işgücü planlarınızı hazırlayabilir ve gelecek tahminlerinde bulunabilirsiniz.

SAP İnsan Kaynakları Analitik çözümleri:

SAP SuccessFactors Workforce Analytics
SAP SuccessFactors Workforce Planning

Temel İK ve Bordro İşlemlerini Bulutta Konsolide Edin

SAP SuccessFactors yazılımı, size temel İK ve işletmenizde yürüttüğünüz bordro işlemlerini, işletme büyüklüğünüz ne olursa olsun bulut platformda konsolide etme, birlikte yönetme imkanı sunuyor. Siz de bu fırsattan yararlanarak bordro ve temel İK işlemlerinizi birlikte yürütebilir, bunun yanı sıra SuccessFactors’ün analitik kabiliyetleri sayesinde yeteneğe göre işgücü planlamaları yapabilirsiniz.

SAP Temel İK ve Bordro Yazılımı çözümleri

SAP SuccessFactors HCM Core
SAP SuccessFactors Employee Central
SAP SuccessFactors Employee Central Payroll

VARLIK YÖNETİMİ

Varlık Yaşam Döngünüzü Daha Etkin Yönetin, Getirilerinizi Arttırın

Varlık Yönetimi çözümleri, sabit mülklerinizin, tesislerinizin ve ekipmanlarınızın tüm varlık yaşam döngüsünü etkin bir şekilde yönetmenizi sağlıyor. Varlık Yönetimi Çözümleriyle, varlıklarınızın maliyetlerini düşürebilir ve varlık getirilerinizi en üst düzeye çıkarabilirsiniz.

Varlık Yönetimi Çözümleri

Varlık ağı çözümleri, varlıklarınızın üreticileri, operatörleri, servis tedarikçileriyle iş birliği sağlar. Sahip olduğunuz sermaye varlıklarının bakımı için bir çok bilgiyi işbirliği yoluyla elde ederek ve bu bilgileri doğru bir sistem üzerinde yöneterek düşük maliyetlerle varlıklarınızın yaşamını sürdürmesini sağlayabilirsiniz. Nesnelerin İnterneti (IoT) teknolojisiyle entegre çalışan çözümlerin tahminleme kabiliyeti sayesinde, planda olmayan bakımları ortadan kaldırabilirsiniz. Makine verilerinin izlenip tahminlenmesiyle bakım planlarınızı önceden belirleyebilirsiniz.

SAP Varlık Ağı Çözümleri:

SAP Asset Intelligence Network

Varlıklarınızın Performansını Optimize Edin

SAP’nin varlık operasyon ve bakım çözümüyle varlıklarınızdan en iyi şekilde yararlanarak rekabet gücünüzü koruyabilirsiniz. Varlık Operasyon ve Bakım çözümleriyle, varlıklarınızın performansını ölçebilir, bakım planlarını yapabilirsiniz. Teknisyenleriniz, iş emirlerini alma, yönetme, denetleme, müdahale etme, bakım taleplerini yönetme, ölçüm okumalarını yapma, ölçüm operasyonlarını gerçekleştirme ve envanteri izleme süreçlerinin tümünü mobil uygulama avantajıyla yönetebilir.

SAP varlık operasyon ve bakım çözümleriyle varlıklarınızın ömrünü uzatabilir, daha az kesinti ve daha az üretim gecikmesi, önlenebilir arızaların azaltılması ve envanter taşıma masraflarının düşürülmesi gibi önemli maliyet düşürücü avantajlar kazanabilirsiniz.

Varlık Operasyon ve Bakım Çözümleri:

SAP Work Manager
SAP Inventory Manager

Çevre, Sağlık ve Güvenlik Risklerini Azaltın

Kapsamlı risk değerlendirmeleri yaparak, emisyonları ölçerek ve raporlayarak, etkili kontroller tasarlayarak ve emniyetli iş uygulamalarını uygulayarak çevre, sağlık ve güvenlik risklerini azaltabilirsiniz. Bu kontrolleri test ederek, vakaları yakalayarak ve olaylardan öğrenerek, organizasyonunuzdaki akıllı değişimi ve sürekli iyileştirmeyi SAP’nin çevre, sağlık ve güvenlik çözümleriyle gerçekleştirebilirsiniz.

SAP Çevre, Sağlık ve Güvenlik çözümleri

SAP Environmental Compliance
SAP ERP
SAP Incident Management
SAP Management of Change
SAP Work Clearance Management

ÜRETİM

Üretim Süreçlerinizi Otomatize Edin, Maliyetlerinizi Düşürün

Üretim çözümleri, MES, MRP ve ERP çözümleri, üretim planlamasından proje yönetimine, süreç planlamasına ve uyuma, mobil tedarik zinciri yönetimine kadar tüm süreci optimize etmenize ve toplam üretim maliyetlerini azaltmanıza yardımcı oluyor. Üretim ağınızı ve üretim operasyonlarınızı SAP üretim çözümleriyle yönetin, maliyetlerinizi azaltırken verimliliğinizi arttırın.

Üretim Çözümleri

Operasyonel Verimliliğinizi Arttırın

SAP Esnek Üretim Çözümleri, tasarım, imalat ve üretim sonrası operasyonlarınızın tüm süreçlerini uçtan uca kolaylıkla yönetebilmeniz için size destek oluyor.

Üretim çözümlerinin sağladığı gerçek zamanlı görünürlük ve şeffaflık sayesinde işlemleri optimize edebilir, global imalat ve tedarik zinciri ağlarıyla işbirliği yapabilir ve genel maliyetleri düşürebilirsiniz. Entegre otomasyon sayesinde işiniz makineler arası iletişimi destekleyebilir, Endüstri 4.0  imalat çözümlerini uygulayabilir ve Nesnelerin İnterneti  (IoT) teknolojisiyle bağlantılı olarak bulut platformda yönetilebilir.

SAP Esnek Üretim Çözümleri:

SAP Manufacturing Intelligence Integration
SAP Manufacturing Automation Plant Connectivity

Üretim ağlarınızı yönetmenize destek olan çözümlerle, tüm tedarik ağınızla işbirliği yaparak, pazardaki talepleri izleyerek hızlı ve düşük maliyetli şekilde üretiminizi arttırabilir veya düşürebilirsiniz. Teslim taahhütlerini yerine getirmek, mevcut ve yeni ürün sunumlarındaki değişiklikleri yönetmek ve süreç iyileştirme fikirlerini kuruluşunuz genelinde paylaşmak için genişletilmiş tedarik zincirindeki sorunları tanımlayabilir ve çözümleyebilirsiniz. Böylelikle üretim döngü sürenizi azaltır, teslimat performansınızı yükseltir, maliyetlerinizi düzenleyebilir ve müşteri memnuniyetinizi arttırabilirsiniz.

SAP Üretim Ağları Çözümleri:

SAP Asset Intelligence Network
SAP Manufacturing Integration and Intelligence

Üretim Operasyon Çözümleriyle, esnek üretim planlaması, temel üretim yürütme, üretim ambarı kalite yönetimi ve uyum, kurumsal performans yönetimi süreçlerini yönetebilirsiniz.

Hızlı üretim planlaması gerçekleştirebilir, üretim kapasitesini arttırarak ve yeni talebe hızlıca cevap verebilirsiniz. Müşterilerden, tedarikçilerden ve fabrika tabanından gelen gerçek zamanlı bilgilerle üretim planlarını ve zaman çizelgelerini akıcı hale getirebilirsiniz. Ham madde tedariğini, üretimini, stok transferlerini, malzeme ihtiyaçlarını, lojistik ve müşterilere ürün teslim süreçlerini tek sistem üzerinde kolaylıkla yönetebilirsiniz.

SAP Üretim Operasyon Çözümleri

SAP Manufacturing Intelligence Integration
SAP Manufacturing Automation Plant Connectivity
SAP Supply Chain Management

ARETE TAMAMLAYICI ÇÖZÜMLER

İşletmenizi, İşinize Özel Tasarlanmış Yazılımlarla Dijitalleştirin

Günümüzde işletmelerin farklı gereksinimlerinden dolayı bir paket yazılımın tüm işletme ihtiyaçlarına çözüm sunması zorlaştı. Hazır yazılımlara ek olarak mutlaka geliştirme ve özelleştirme ihtiyacı doğuyor.

Bu noktada iş süreçlerine özel olarak geliştirdiğimiz çözümlerle iş süreçlerinizi eksiksiz yönetebilmeniz için size destek oluyoruz. Şirketinizin veya sektörünüzün ihtiyaçlarına özel olarak geliştirdiğimiz tamamlayıcı çözümlerle tek yazılımda bulamadığınız tüm eksikleri tamamlayabilirsiniz.

ARETE Tamamlayıcı Çözümler

Kritik Finansal Süreçlerinizi Kolaylıkla Yönetin

Banka alacak ve borçlarınızı SAP ile entegre eden banka platformu, kolay ve hızlı mutabakat işlemleriniz için e-Mutabakat, SAP’de yürütülen ve kaydedilen bankacılık işlemlerini görüntüleyebileceğiniz e-Hesap Özeti,  bankalar üzerinden satıcı ödemeleri, müşteri tahsilatları, kredi kartı işlemleri, otomatik ödemeler, bankalar arası para transferleri, vergi ödemeleri, kredi /mevduat gibi bir çok finansal işlemi gerçekleştirebilreceğiniz e-Ödeme çözümleri sunuyoruz.

Finansal tamamlayıcı çözümlerimizle eksiksiz yönetilen finansal süreçlere sahip olabilirsiniz.

ARETE Finansal Tamamlayıcı Çözümler:

e-Hesap Özeti
e-Mutabakat
e-Ödeme
ARETE Finansal Kokpit Uygulamaları
KDV İade Raporlaması

Eksiksiz Lojistik Süreçleri

SAP lojistik çözümlerinin temel uygulamalarının yanında, lojistik süreçlerinizde ek olarak ihtiyaç duyabileceğiniz tüm yan süreçler için geliştirdiğimiz çözümleri lojistik paketimizde sunuyoruz.

Lojistik ürünümüzle, depolama, taşıma ve gümrükleme, çapraz sevkiyat ( cross-docking ), yük birleştirme, nakliye maliyeti ve dağıtım optimizasyonu ile müşteriye özel işlemler (etiketleme, paketleme, palet birleştirme, palet bozma) gibi bir çok yan lojistik süreçlere uçtan uca çözüm sağlıyoruz.

Çözüm paketimiz içerisinde işletmelerin günlük operasyonlarını SAP sistemi üzerinde gerçek zamanlı olarak yürütmesine imkan sağlayan sektöre özgü pek çok uygulamada bulunan lojistik ürünümüzle, tüm lojistik süreçlerinizi eksiksiz yönetebilirsiniz.

ARETE Lojistik Tamamlayıcı Çözümler:

 İthalat
 Üretim Planlama Donanımları
 Çok Seviyeli ATP
 E-Konsinye
 E-İhracat
 Tüp Takip Sistemi

İşinizi Her Zaman ve Her Yerden Yönetme Fırsatı

Pek çok farklı sektörde edindiğimiz deneyim ve bilgi birikimini, üstün yazılım uygulamalarına dönüştürüyoruz ve geliştirdiğimiz mobil uygulama çözümleriyle size işinizi her yerden istediğiniz zaman yönetebilme imkanı sunuyoruz. Geliştirdiğimiz güvenilir ve kullanımı kolay mobil uygulamalarla, operasyonlarınızın gerçekleştiği her yerden her zaman işinizi yönetebilir, anlık raporlamalar yapabilirsiniz ve sınırsız hareket kabiliyeti gerektiren iş dünyasının yeni kurallarına uyum sağlayabilmek için her yerden işinize hakim olabilirsiniz.

ARETE Mobil Çözümler

Lojistik
Saha Satış ve Dağıtım
Çalışan Self-Servis
Öğrenci Self Servis

SEKTÖREL HIZLANDIRICI ÇÖZÜMLER

Sektörünüze Özel Çözümler ve Deneyim

Sektörünüzün ihtiyaçlarına özel olarak dizayn edilmiş çözümlerle iş süreçlerinizi özel geliştirmeler ve yeniden tasarlamaya ihtiyaç duymadan yenileyebilirsiniz.

ARETE, SAP IS-U  ve SAP SLcM  alanlarında özel uzmanlıklara sahip ekipleriyle ve ithalat, ihracat, kimya, canlı hayvan, tekstil ve mobilya sektörlerine özel çözümleriyle sektör özelinde size destek oluyor.

Sektörel Çözümler Sayfasına Git

Sektörel Hızlandırıcı Çözümler

Perakende ve Dağıtımda Rakipsiz Çözüm

Elektrik, doğalgaz ve su dağıtımı veya atık yönetimi konusunda faaliyet gösteriyorsanız ve hizmet kalitenizi nasıl arttıracağınız hakkında çözüm arayışındaysanız size bir önerimiz var: SAP IS-U!

Günümüzün düzensiz pazarları ve rekabetin artmasıyla, gelir potansiyelini en üst düzeye çıkarmak için müşteri ihtiyaçlarını mümkün olduğunca en iyi şekilde karşılamak, onların özel gereksinimlerini anlamak için özel operasyonel bilgileri kullanmak gerekiyor.

Enerji dağıtım ve atık şirketlerinin tüm servislerini destekleyen, süreç odaklı bir satış ve bilgi sistemi olan SAP IS-U ( SAP UTILITIES-Enerji ve Dağıtım Uygulamaları Çözümü ), sektörünüz için özelleştirilmiş bir ERP sistemi olarak hem iş süreçlerinizi en iyi şekilde yönetmenizi hem de hizmet kalitenizi arttırmanızı sağlıyor.

Bir enerji şirketiyseniz, SAP IS-U çözümüyle abonelerinize daha iyi hizmet sunabilmek için tahakkuk ve faturalama gibi temel süreçleri en etkin şekilde yönetebilirsiniz. Bir atık imha şirketiyseniz, SAP IS-U çözümüyle tüm iş süreçlerini kapsayan kapsamlı bir lojistik, faturalama, servis ve müşteri hizmetleri sistemiyle mükemmel süreçlere sahip olabilirsiniz.

Kapsamlı ve etkin bir Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) sisteminin tüm avantajlarını sektörünüze özel olarak sunan SAP IS-U  ile müşterilerinize en iyi hizmet verebilme fırsatından yararlanın.

ARETE, güçlü referanslarıyla bu alanda size destek olmaya hazır.

IS-U (Utilities) Uzmanlıklarımız:

FI-CA (Contract Accounts)
CRM
Billing & Invoicing
DM (Device Management)
WM (Work Management)

SAP IS-U alanındaki referanslarımıza göz atın!

AYDEM
İGDAŞ

Öğrencilerinizin ve Personelinizin Hayatını Kolaylaştırın

Kullanımı kolay ve tüm mobil cihazlardan erişim sağlayabildiğiniz bir öğrenci sistemi hayal edin. Öğrencileriniz kalan ders kredileri, genel not ortalamaları gibi önemli tüm bilgilerini kolayca takip edebilsin, ders kayıtlarını hızlıca yapabilsin. Üniversite içinden ve dışından gelen başvurular kolaylıkla izlensin, mali işlerden kayıt işlemlerine tüm süreç su gibi akıp gidecek şekilde hızlı ve kolay yönetilsin. SAP SLcM çözümüyle tüm bunları sizin için gerçekleştirmeye adayız!

Kullanıcı Dostu, Kolay ve Entegre Kampüs Yönetimi

Bilişim altyapınızı yenilemeyi hedefliyorsanız SAP SLcM (Student Lifecycle Management) çözümünden ve ARETE’nin bu alandaki özel uzmanlığından yararlanın.

Küresel bazda güçlü referanslara sahip SAP SLcM çözümü ile ülke, dil, yerel özellikler ile üniversiteler arasında genel kabul görmüş süreçlerin yapılanmasını sağlıyoruz. Ülkemizin önde gelen üniversiteleri ve eğitim kurumları tarafından da tercih edilen çözüm kapsamında Kurumsal Kaynak Planlama, Müşteri İlişkileri Yönetimi, SAP Öğrenci İşleri Bilgi Yönetim Sistemi, Bütçe ve Planlama, İş Zekası uygulamaları bulunuyor. Çözüm kapsamındaki portal ve mobil uygulama seçenekleri ile yönetim servislerine çok kanallı erişim olanakları sunuyoruz.

Öğrenci alım sürecinde ilk ilişki noktasından başlayarak, üniversitelerin ve eğitim kurumlarının aşağıdaki temel işlevlerle eğitim süreçlerinin yönetimini sağlıyoruz. Tüm temel işlevlerin yanında özel geliştirmelerle çözümü genişletiyor, hayal ettiğiniz kampüs yönetim sistemini size sunuyoruz.

Son projemizi inceleyin: Kadir Has Üniversitesi SAP SLcM Projesi Canlı Kullanımda!

SAP SLcM ile yönetebileceğiniz süreçler:

Öğrenci Alımı Yönetimi

Öğrenci alımı ve tanıtım kampanyaları
Aday öğrencilerle iletişim kurma
Kampanyaların etkilerini değerlendirme

Kabul

Kabul işlemleri
Öğrenci başvuruları izlenmesi ve kayıt ücretlerinin ödenmesi

Geçişler ve Denklik Belirleme

Öğrencilerin geçiş denkliklerinin belirlenmesi

Kayıt

Tüm akademik verilerin ve öğrenciyle ilgili süreçlerin ortak veri tabanında bütünsel süreçlerle gerçekleştirilmesi

Ders Kaydı

Öğrencilerin derslere çok kanallı işlemlerle çevrimiçi olarak kaydolması
Bilgisayar destekli eğitim sistemleri ile entegrasyon (e-learning)

Akademik Danışmanlık

Öğrencilerin mezuniyet gereklerinin yerine getirilmesi için bilgilendirme

Öğrenci Finansal Bilgileri

Öğrencilerin ders/kayıt ücretlerini hesaplaması/izlemesi

Sınav ve Not Verme

Öğrencilere sınav ve uygulamalar için not verme
Öğrencilerin notlarını görmesi ve transkript talepleri

Akademik Gelişim

Öğrencinin ilerlemesini izlenmesi

Kayıt Yenileme

Öğrencilerin çevrimiçi olarak çok kanallı bütünsel süreçlerle kaydolması

Program Değiştirme

Öğrencilerin çevrimiçi olarak program değiştirme servislerine erişmesini sağlama

Mezuniyet Koşulları Denetimi

Öğrencilerin ve öğretim görevlilerinin öğrencinin mezuniyet durumunu denetlemesi

Mezuniyet Yönetimi

Öğrencilerin mezuniyet başvurularını izleme ve mezuniyet koşullarını değerlendirme
Öğrencilerin mezuniyet başvurularına erişmelerini sağlama

Mezun İlişkileri

Mezun öğrencilerle olan ilişkilerin sürdürülmesi

Eksiksiz Yönetilen Lojistik Süreçleri

Tedarik zinciri, dağıtım ve lojistik konularındaki proje tecrübelerimiz ve sektör deneyimimizle geliştirdiğimiz ARETE Lojistik Çözümü, tüm temel ve yan lojistik ihtiyaçlarınıza yanıt veriyor ve size eksiksiz yönetilen lojistik süreçleri sunuyor.

Lojistik sektöründeki işletmenizin sektörünüze özel iş süreçlerini ARETE Lojistik Çözümüyle yeniden yapılandırıyor ve tüm süreçlerinizin entegre şekilde yönetmesine olanak sağlıyoruz.

SAP Best Practices (En İyi İş Süreçleri) ile donatılmış ARETE Lojistik Çözümü, planlamadan sevkiyata kadar uzanan uçtan uca çözüm sunuyor.
ARETE Lojistik Çözümü SAP sisteminizde yürüttüğünüz nakliye, sevkiyat, satın alma, stok kontrolü, ithalat, ihracat gibi temel lojistik süreçlerin yanında depolama, taşıma ve gümrükleme, çapraz sevkiyat (cross-docking), yük birleştirme, nakliye maliyeti ve dağıtım optimizasyonu ile müşteriye özel işlemler (etiketleme, paketleme, palet birleştirme, palet bozma) gibi tüm yan lojistik süreçleri de kapsıyor.

ARETE Lojistik Çözümü referanslarımıza göz atın!

Interkombi

NETLOG

Ran Lojistik

PolarXP

ARETE Lojistik Çözümü kazanımlarına göz atın

Şirket bünyesindeki araçların sigorta poliçelerinin otomatik olarak muhasebeleştirmesi ve raporlanması sağlanır.
Nakliye sektöründe kasa işlemlerinin yoğunluğu göz önünde bulundurularak kasa işlemelerinin hızlı girişi ve diğer modüller ile entegre çalışmasına imkan verir.
Ödeme ve tahsilat programı geliştirilerek en hızlı ve en güvenilir ortamda nakit akışının takibi, kısmi ödeme ve tahsilat yapılabilmesi sağlanır.
Lojistik hizmetlere yönelik faturalama, nakliye ve araç tahsis işlemlerini entegre bir ortamda yürütme kabiliyeti sağlar.
SAP kullanan müşteriler ile sağlanan entegrasyon ile yük bilgileri şirketin SAP sistemine otomatik olarak aktarılır.
Geliştirilen fiyatlandırma yapıları sayesinde fiyatlar takip edilen ölçütlere dayandırılabilir; ek maliyetlerin hesaplara otomatik olarak dâhil edilmesine imkan tanır.
Araç tahsis ekranlarıyla farklı lokasyonlardaki nakliye bürolarının sefer statüleri takip edilebilir.
İşletme içerisinde bakım onarım oluşabilecek arıza kayıtları anında sisteme girilebilir, bakım ekipleri ile talep yapan birimler arasındaki koordinasyon hızla sağlanır.
Bakım maliyetlerinin iş gücü, malzeme ve harici alımlar (işçilik, malzeme) bazında ayrı kalemler şeklinde görülebilmesi mümkündür.

 Hazır Kavramsal Tasarım, Hızlı İmplementasyon

Kimya sektörüne özgü süreçlerin birbiri ile entegre ve tek bir sistem üzerinden yönetilmesine olanak sağlayan ARETE Kimya Çözümü, kimya sektörünün tüm ihtiyaçlarına yanıt veriyor.

ARETE Kimya Çözümü, kimya sektörünün ihtiyaçlarıyla birebir örtüşen hazır kavramsal tasarımı, test edilmiş ve başarısı kanıtlanmış kapsamı sayesinde on dört – on altı haftalık uygulama süresi sonunda hayata geçiriliyor. Sabit kapsam, sabit süre ve sabit fiyat garantisi ile kimya sektörünün gereklerini ve standartlarını eksiksiz olarak karşılıyor ve firmanıza hızlandırılmış iş süreçleri sunuyor.

Ana Veri Yönetiminde Hazır Şablonlar

İşletmelerin, ERP sistemlerinde operasyonel süreçlerin işleyişinde önemli rol oynayan müşteri, satıcı, ürün ağacı ve iş planı gibi ana verilerin doğru olarak hazırlamaları kritik önem taşıyor. ARETE Kimya Çözümü, kimya sektöründe yaygın olarak karşılaşılan ana verilerin doğru olarak hazırlanması sürecine hazır ana veri şablonları ve araçlarıyla çözüm getiriyor. ARETE Kimya Çözümü ile ana verileriniz daha hızlı ve minimum hata ile hazırlanıyor.

Esnek Raporlama İle Kolay Analiz

ARETE Kimya Çözümü, kimya sektörüne sunduğu tüm özelleştirilmiş iş süreçlerinin yanı sıra, satış siparişi bakiye raporu gibi kapsamlı seçim ölçütleri olan, kolay anlaşılabilir, analiz olanağı sunan ve yönetim karar alma süreçlerini hızlandıran raporlar da sunuyor.

Kimya sektörü referanslarımıza göz atın!

Betek

DYO

Polisan

Nihai Tüketicinin Tercihi Sizden Yana Olsun

Arz-talep dengesinin müşteri lehine değiştiği küresel rekabet ortamında, tüketici ürünleri sektöründe yer alan işletmelerin ürünlerini nihai tüketiciler tarafından tercih edilir hale getirmeleri büyük çabalar gerektiriyor. Artan rekabet, üreticilerin daha çok çeşitte ürün yaratma ihtiyacı, etkin marka yönetimi gereksinimi, farklılaşan dağıtım kanallarının beklentileri, sosyal ve yasal zorunluluklar gibi koşulların gerektirdiği operasyonların yürütülmesi ve yönetimi, eksiksiz işleyen bir bilgi işlem alt yapısını şart koşuyor. ARETE Tüketici Ürünleri Çözümüyle, bu eksiksiz alt yapıyı kurarken maliyetleri minimumda tutabilmeniz, mevcut değerler korunurken yenilerinin yaratabilmeniz ve işletmenizin rekabet gücünün arttırabilmeniz için size destek oluyoruz.

Gıda sektöründeki küçük ve orta ölçekli işletmenizin sektörünüze özel iş süreçlerini ARETE Gıda Çözümüyle yeniden yapılandırıyor ve tüm süreçlerinizin entegre şekilde yönetmesine olanak sağlıyoruz.

Gıda Sektörü Deneyimlerinden Yararlanın

Gıda sektöründe yer alan işletmelerin ihtiyaçlarına özel çözümler sunan ARETE Gıda Çözümüyle, gıda sektöründeki işletmelerin tedarikçi, toptancı, perakendeci ve son tüketici zincirinde ortaya çıkan tüm sorunlara, sektöre özgü ve hızlı çözümler sağlıyoruz. Gıda sektöründe yıllardır edindiğimiz tecrübelerimizi bir araya getirerek geliştirdiğimiz ARETE Gıda Çözümü, SAP Best Practices (En İyi İş Süreçleri) ile donatılmış, planlamadan üretime kadar uzanan uçtan uca çözümleri kapsıyor.

Hızlı ve kolay uygulanabilir yapıya sahip olan ARETE Gıda Çözümünün kazanımlarına göz atın

Satış ve üretim bütçesi rakamlarının sisteme farklı versiyonlar bazında aktarılabilmesi, onaylanan bütçe rakamlarının üretim planlamaya aktarımı ve uzun dönemli planlamada kullanımı sağlanır.
Fason üretimlerinin yönetimi, satın alma talepleri için istenen malzemeler ve belli miktar üzerindeki alımlarda onay mekanizmalarının kullanımı, malzeme tedarik ve planlaması kolaylıkla yürütülebilir.
Kalite yönetimi ve parti takibi konularında sunulan araçlar ile kalite verilerinin geriye doğru izlenebilirliği, malzemeden parti takibi sayesinde mamulden hammaddeye izlenebilirlik, kalite kontrol süreçlerinde konsolidasyon elde edilir.
Mali Muhasebe modülünün kullanılmasıyla birlikte tüm finansal süreçlerin, en uygun, en hızlı ve en güvenilir ortamda gerçekleştirilmesi sağlanır; tüm süreçler analiz edilip iş yapma biçimleri belirlenir.
Modüller arası sağlanan entegrasyon ile satın alma, satış departmanı ve mali muhasebe arasında mutabakat problem olmaktan çıkar; hizmet faturaları, borç-alacak dekontları, havale-EFT formları, çek-senet bordrosunun sistemden alınması sağlanır; ödeme programı ile tam ve kısmi ödemelerin takibi kolaylaştırılır; bu sayede tüm süreçlerde otomasyon sağlanmış olur.
Üretim girdilerini oluşturan faktörlerin aktivite bazında takibin yapılabilmesiyle işçilik, enerji gibi önemli aktivite girdilerinin üretilen ürünler üzerinde doğru şekilde yüklenmesi mümkün hale gelir.

Yetiştirme, Üretim Ve Dağıtım Süreçleriniz Sektörünüze Özel Tek Platformda

Hayvancılık sektöründe faaliyet gösteren firmanız için hayvanlarınızın yetiştirme aşamasından, üretim ve dağıtım süreçlerine kadar tüm süreçlerini uçtan uca yönetebileceğiniz bir çözüm sunuyoruz.

ARETE Hayvancılık Çözümü, sektörünüzün ihtiyaçlarıyla birebir örtüşen hazır kavramsal tasarımı, test edilmiş ve başarısı kanıtlanmış kapsamı sayesinde on dört – on altı haftalık uygulama süresi sonunda hayata geçiriliyor. Sabit kapsam, sabit süre ve sabit fiyat garantisi ile hayvancılık sektörünün gereklerini ve standartlarını eksiksiz olarak karşılıyor ve firmanıza rekabet avantajı kazandırıyoruz.

Sektörünüze Özel, Şeffaf ve İzlenebilir İş Süreçleri

Hayvancılık sektörü kapsamında geliştirdiği ve önemli referanslara sahip ARETE Tavukçuluk Çözümü, büyük bir potansiyel taşıyan tavukçuluk sektörünün, büyüyen pazara paralel olarak artan kaynak planlaması ile ilgili sorunlarına çözüm getirmeyi hedefliyor. Pazarın gelişimiyle artan müşteri ve pazar beklentilerinin öngörülmesi, tüm iş süreçlerinin birbiri ile entegre ve tek bir sistem üzerinden yürütülmesi, maliyet ve karlılığın gerçekçi olarak ölçülebilmesine katkıda bulunan ARETE Tavukçuluk Çözümü, firmanızın sektörde sağlıklı büyümesi için gerekli olan alt yapıyı sunuyor. Sipariş, üretim, depo, dağıtım ve satış arasındaki işleyişin şeffaf ve izlenebilir olmasını sağlıyor.

ARETE Tavukçuluk Çözümü, tavukçuluk sektörüne özel talepleri karşılayan, en çok ihtiyaç duyulan ve kurumlar için kritik önem taşıyan fonksiyonları kapsıyor. SAP Best Practices (En İyi İş Süreçleri) ile donatılmış, tedarikten sevkiyata kadar uzanan tüm süreçlerde uçtan uca bir çözüm sunuyor.

ARETE Tavukçuluk Çözümü referanslarımız:

Keskinoğlu

ARETE Tavukçuluk Çözümü ile yönetebileceğiniz süreçler:

Bölge Taleplerinin Alınması
Kesim Planlama
Sevk Planı
Broiler Çiftlikleri Yönetimi
Kesimhane Girişleri
Canlı Faaliyetler Planlama Kokpiti
Yem Planlaması
Günlük Veri Bildirimi

ARETE BULUT İŞ ÇÖZÜMLERİ

AKILLI, KOLAY ve ENTEGRE ÇÖZÜMLER

SAP HANA Cloud Platform  ve tüm bulut platformlar üzerinde çalışabilen çözümler geliştiriyoruz. Geliştirdiğimiz bulut çözümlerle kullanıcı dostu arayüzler, kolay kullanım, hızlı kurulum, hızlı güncelleme ve uygun maliyet avantajları sunuyoruz. Siz de işletmeniz için bulut çözümlerimizin avantajlarından yararlanabilir, hızlı kurulum ve bağlan kullan yöntemi sayesinde  geleceğin teknolojisi buluta hızlıca adapte olabilirsiniz.

Bulut Çözüm Sayfasına Git

ARETE Bulut İş Çözümleri

Lojistik ve Taşımacılıkta Mükemmellik

Bulut lojistik ve taşımacılık çözümümüzle, yükleme, taşıma ve rota planlama, taşıma operasyonları ve depo ve mal hareketleri işlemlerinizin tümünü bulut platformda  kullanımı kolay arayüzlerle yönetme imkanı sunuyoruz. Mobil kullanım, uygun maliyet ve esnek fiyatlama, çevrimdışı destek, detaylı ve gerçek zamanlı raporlama avantajlarıyla da  rekabette öne çıkmanıza destek oluyoruz.

ARETE Lojistik ve Taşımacılık Çözümüyle, hem ulusal hem de uluslararası taşımalarda tüm lojistik işlemlerinizi ve nakliye yaşam döngünüzü entegre olarak yönetebilirsiniz. Kurumsal Kaynak Planlaması uygulamalarıyla entegre çalışabilen, aynı zamanda bağımsız da çalışabilen çözümle, lojistik ve taşıma süreçlerinizi basitleştirebilir, hızlandırabilirsiniz.

Lojistik ve Taşımacılık Çözümü özellikleri:

Yükleme Planlama

Arka Ofis ERP Sistemi ile Entegrasyon
Müşteri ERP Sistemleri ile EDI Entegrasyonu
Çağrı Merkezi Tarafından Manuel Giriş
Müşteri Siparişi Girişi Ekranı
Kısmi / Tam Yükleme
Özel Koşullar (Sıcaklık, nem….)
Fiyatlandırma Tarifeleri
İhracat ve İthalat Rejimleri

Taşıma ve Rota Planlama

Rota ve Yükleme Optimizasyonu
Manuel ve Otomatik Planlama
Çok Ayaklı Çapraz Yerleştirme – Uluslararası
Araç Çizelgeleme
Harita Desteği
Tehlikeli Madde Planlaması
Rota Optimizasyonu
Otomatik Yük Planlama
Araç Alanı Optimizasyonu

Taşıma ve Depo Operasyonları

Tüm Taraflarla Çevrimiçi /Mobil İşbirliği
Tüm Faaliyetleri Mobil Cihazlar Kullanarak Gerçekleştirebilme
Yeni Nesil UI Ekranlarından Tüm Mal Hareketlerini Görüntüleme
QR Kod Okuma
Alanda Belge ve Etiket Yazdırma

Arka Ofis İşlemleri
Ana Veriler (Müşteri, Ürün, Mekanlar….)
Mal Hareketleri ve Envanter Listesi
Tüm Faaliyetleri Gerçek Zamanlı İzleme
Operasyonel Raporlama
Analitik Raporlama
ERP / Merkezle Entegrasyon

Saha Operasyonlarında Fark Yaratın

Saha satış ve dağıtım çözümümüzle, araç satış ve direkt mağaza teslimatı, saha satış yönetimi ve dağıtımcı yönetimi işlemlerinizin tümünü bulut platformda kullanımı kolay arayüzlerle yönetme imkanı sunuyoruz. ARETE Saha Satış ve Dağıtım çözümüyle, tüketicilerinize bir dağıtım kanalı vasıtasıyla ulaşırken satış ve dağıtım faaliyetlerinizi “merkezi olarak” koordine edebilirsiniz. Kurumsal Kaynak Planlaması uygulamalarıyla entegre çalışabilen, aynı zamanda bağımsız da çalışabilen Saha Satış ve Dağıtım çözümüyle, tüm saha süreçlerinizi basitleştirin, hızlandırın.

Sahada hız ve kolaylık sağlayan özellikler:

Araç Satış ve Direk Mağaza Teslimatı

    • Ön sipariş, sipariş, nakliye, faturalandırma, ödeme tahsilatı
      Kampanyalar, sadakat kartları, indirimler, promosyonlar
      Entegre haritalama ile daha kolay rota planlama ve yönetimi
      KPI’lar ile yöneticilere ve temsilcilere sürekli performans geribildirimi sağlama
      Rota ilerlemesini, satışları, ödemeleri, envanterini ve ziyaretin tamamlanmasını izleme

Saha Satış Yönetimi

    • Saha faaliyetlerinin planlanması ve satış ekibine atama
      Saha faaliyetlerini gerçekleştirme, belge yönetimi ve tahsilatı
      Faaliyetlerin tamamlanma yüzdesinin izlenmesi ve KPI hesaplaması

Dağıtımcı Yönetimi

    • Distribütörlerinize arka ofis ERP sisteminizle entegre fiyat teklifleri ve siparişler gibi belgelere mobil üzerinden erişim sağlama
      Yeni promosyonlar ve fiyat değişiklikleri için görev atama ve gerçek zamanlı uyarılar gönderebilme
      Doğru kanallardan satış noktalarına erişim, gerçek zamanlı envanter verilerini takip etme, süreçlerde uyumluluk ve rekabetçi avantajı yakalama

Bayi Ağlarınız İçin Rakipsiz Çözüm

Bayi yönetim çözümüzle, bayilerinize ait satış ve sipariş işlemlerini, pazarlama aktivilerini, depo hareketlerini, arka ofis ve ön muhasebe işlemlerini bulut platformda kullanımı kolay arayüzlerle entegre şekilde yönetme imkanı sunuyoruz. Çözümümüzün uygun maliyet ve esnek fiyatlama, çevrimdışı destek, detaylı ve gerçek zamanlı raporlama avantajlarından yararlanarak rekabette öne çıkabilirsiniz.

ARETE Bayi Yönetim çözümüyle, satış terminallerinden muhasebeye kadar tüm süreçlerinizi birbiri ile entegre, akıllı ve kolay bir şekilde yönetebilirsiniz. Kurumsal Kaynak Planlaması uygulamalarıyla entegre çalışabilen, aynı zamanda bağımsız da çalışabilen Bayi Yönetim çözümüyle, bayilerinize ait tüm süreçlerin yönetimini basitleştirin, hızlandırın.

Mobil, entegre ve kolay bayi yönetimi çözümüyle yönetebileceğiniz süreçlere göz atın.

Bayi Pazarlama Aktiviteleri

    • Pazarlama aktivitelerinin planlanması ve atanması
      Müşteri, aday müşteri ve muhatap kişiler veritabanı
      Bildirimler & Kampanyalar
      Müşteri talebi, şikayet kaydı ve takibi

Satış ve Sipariş İşlemleri

    • Ön sipariş, sipariş işlemleri
      Bayi adına sipariş girme
      Rezervasyon, sevkiyat işlemleri
      Faturalama, avans, ödeme işlemleri
      Konfigüre ürün tanımlama
      Fiyat listesi, kampanya, promosyon ve iskonto
      Banka ve OKC/POS cihazları ile entegrasyon
      Kredi kontrol entegrasyon

Nakliye ve Depo İşlemleri

    • Bütün aktiviteleri mobil cihazlardan yapabilme
      Kolay ve akıllı ekran tasarımları
      Sahada QR code okuma-doküman yazdırma

Arka Ofis ve Ön Muhasebe

    • Ana veriler (Müşteri, Muhatap, Ürün, Fiyat, Promosyon)
      Minimum stok seviyesine göre sipariş ile satınalma – mal giriş
      Tüm mal hareketleri ve envanter listesi
      Operasyonel raporlar
      Analitik raporlar
      Arka plan ERP ve ana firma ile entegrasyon
      Tüm gelir & gider kayıtları ön muhasebe sisteminde (POS, Sanal POS, Nakit, Vadeli Çek, DBS, Banka Entegrasyonu)

Restoran ve Kafelerde Uçtan Uca Otomasyon

Bulut platformda geliştirdiğimiz Restoran ve Kafe Otomasyon çözümüyle, restoran ve kafelerinizin satış noktası, mutfak yönetimi, teslimat ve ödeme, arka ofis ve sadakat kartı süreçlerini akıllı, kolay ve entegre şekilde yönetmeniz mümkün.
Mobil ve bulut hizmetlerle tüm süreçlerinizi yönetmenize olanak sağlayan çözümümüz, hem bağımsız hem de Kurumsal Kaynak Planlama uygulamalarına entegre çalışabilme özelliğiyle  uygulama kolaylıkları da sağlıyor.

Restoran ve Kafe Otomasyon çözümümüzle, restoranlarınızın ve kafelerinizin tüm süreçlerini uçtan uca otomatize etme imkanını size kullanımı kolay arayüzlerle sunuyor ve bulut teknoloji, uygun maliyet ve esnek fiyatlama, çevrimdışı destek, detaylı ve gerçek zamanlı raporlama avantajlarıyla da rekabette öne çıkmanıza destek oluyoruz.

Restoran ve Kafe Çözümü özellikleri:

Satış Noktası

Sipariş alma
Tablet / Mobil Kullanımı
Dokunmatik Ekran Kullanımı
Garson Yönetimi
Masaların Yönetimi
Kasiyer Yönetimi

Mutfak Yönetimi

Çevrimiçi Siparişleri İzleme
Tarifler ve Formül Tanımlama
Tek Tuş ile Durum Güncelleme (Hazırlanıyor / Hazır / Teslim Edildi….)
Otomatik Envanter Güncelleme

Teslimat ve Ödeme

Teslimat Süresi / Planlama
“Ödeme Kayıt Cihazları” ile Entegrasyon
Kısmi Ödeme / Peşin Ödeme
Sadakat Kartı Entegrasyonu
Özel Promosyonlar

Arka Ofis İşlemleri

Müşteri Listesi
Tedarikçi Listesi
Faturalandırma
Tarifler Formüller
Maliyet Kontrolü
Özel Teklifler / İndirimler
Tüketimler
Stoklar / Envanter Listesi
Satış / Gider Verileri
Raporlar
Mali Veriler

Sadakat

İstenen müşteri davranışına etki etme
Müşteri marka sadakati yaratma
En kârlı müşterilere ödül verme
Daha fazla gelir elde etme fırsatını arttırma