SAP S/4HANA
“S/4HANA’nın sadeleştirilmiş iş süreçleriyle finans, lojistik ve insan kaynakları süreçlerinizi uçtan uca dijitalleştiriyoruz.”
HTML5 tabanlı Fiori ekranlarıyla yeni bir yüz kazanan SAP S/4HANA , profesyonelleri ve yenilikçi teknolojileri bir araya getirerek birbiriyle bağlantılı, basit ve hızlı iş süreçleri sunuyor. Her sektör ve her ölçekte işletme için uygun olan SAP S/4HANA ile iş süreçlerinizde fonksiyonellik kazanırken hata oranlarınızı minimuma indirin.
İşiniz Üzerinde Maksimum Kontrol Sağlayın
SAP’nin R2 versiyonu ile başladığı, R3 ile devam ettiği ve günümüze HANA ile ulaşan en güncel ve kullanışlı arayüzüne sahip yeni nesil ERP’si: S/4HANA. Çağın gerekliliği olan ve dijitalleşmenin getirdiği S/4HANA; kullanımı kolay sadeleştirilmiş arayüzleri, hızlı altyapısı, bir çok veriyi tek çatı altında toplaması, veriye anlık erişimi kolaylaştırması ve uzun dönem tahmini analiz özelliği ile doğru zamanda doğru kararlar vermenize yardımcı olur. Sunduğu kolaylıklar ile işinizin üzerinde maksimum kontrol sağlayarak rekabette fark yaratabilirsiniz.
Deneyimli danışman kadromuz ile süreçlerinizi analiz edip size en uygun proje planını belirleyelim ve S/4HANA çözümüyle iş süreçlerinizi birlikte dijitalleştirelim.
SAP S/4HANA’nın Özelliklerine Göz Atın
Yaşayan Bir İşletme İçin Finansal Süreçlerinizi Dijitalleştirin
SAP S/4HANA Finansal Yönetim ve Muhasebe çözümleriyle finans süreçlerinizin tüm operasyonlarını bütünleşik olarak yönetme olanağına sahipsiniz. Muhasebe ve finansal kapanış, bütçe planlama, finans operasyonları gibi önemli finansal süreçler için geliştirilmiş finans çözümleriyle, operasyonel süreçlerdeki gereksiz zaman kaybından kurtulabilir ve zamanınızı daha stratejik konulara ayırabilirsiniz.
Uçtan Uca Akıllı Satış Süreçleri
Dijitalleşme tüketici alışkanlıklarını da hızlıca dönüştürüyor. Bir çok veriye anında ulaşabilen ve kararlarını buna göre alan günümüz tüketicileri, her cihaz üzerinden ulaşabilecekleri bireyselleştirilmiş ürünler ve özelleştirilmiş satın alma süreçleri bekliyor. Geleneksel ERP’den farklı olarak dijital müşteri bakış açısıyla tasarlanan S/4HANA satış fonksiyonları işletmenize önemli faydalar sağlıyor. S/4HANA ile satış ve stok maliyetlerinizi azaltabilir, pazar payınızı arttırabilirsiniz. SAP Hybris‘ i barındıran yeni yapılanması ve müşteri deneyimine kazandırdığı dijital bakış açısıyla işletmenizde değer yaratabilirsiniz.
S/4HANA Satış Fonksiyonları
Sipariş ve Sözleşme Yönetimi
• Satış ana veri yönetimi
• Satış sözleşmesi yönetimi
• Satış siparişi yönetimi ve işlenmesi
• İddialar, iadeler ve geri ödeme yönetimi
• Satış izleme ve analizi
Lojistik ve Sipariş Taahhüdü
• Temel depo yönetimi
• Mal girişi ve çıkarılan mallar
• Genişletilmiş depo yönetimi
• Ulaşım ihtiyaçlarının yönetimi
• Öğe seri hale getirme ve ürün izlenebilirliği
Ödeme ve Faturalandırma
• Fiziksel mallar ve hizmetler için ödeme ve faturalandırma
• Abonelik ödemeleri ve faturalandırma
Karmaşık Tedarik Ağlarınızı SAP S/4HANA İle Yönetin
Gittikçe artan müşteri beklentilerini hızlı yanıtlamanın yolu iyi bir tedarik zinciri yönetim sistemine sahip olmaktan geçiyor. SAP S/4HANA çözümleriyle, lojistik, depo ve stok yönetimine kadar tüm tedarik sürecinizi kolaylıkla yönetebilirsiniz. IoT (Nesnelerin İnterneti), Endüstri 4.0, RFID ve gelişmiş analitik teknolojileri kullanan SAP S/4HANA Tedarik Zinciri Yönetimi çözümleriyle tüm süreçlerinizi analiz edip yöneterek yüksek verimlilik ve müşteri memnuniyeti sağlayabilirsiniz.
Daha Etkin İnsan Kaynakları Yönetimi
SAP S/4HANA insan kaynakları çözümleri , sizi işe alımdan başlayarak personelleriniz ile ilgili tüm süreçleri uçtan uca en yeni teknolojilerle yönetme, çalışanlarınızı destekleme ve yeteneklerini geliştirme fırsatı sunuyor.
İhtiyacınıza Göre Satın Alma Süreçlerinizi Kullanıcı Dostu Arayüzlerle Basitleştirin
SAP S/4HANA satın alma çözümleriyle, günlük talep, spot kaynak, sözleşme güncellemeleri ve alıcı siparişi yaratma gibi planlanmış işlemlerinizi standartlaştırılmış ve otomatize edilmiş süreçlerle yönetebilirsiniz. Malzeme ihtiyaç planlamasından satın alma sipariş işleme ve fatura yönetimine kadar tüm satın alma süreçlerinizin operasyonel verimliliğini arttırabilirsiniz.
Dijital Tedarik ve Tedarikçi Yönetimi çözümleriyle yönetebileceğiniz süreçler:
- Malzeme İhtiyaç Planlaması
- İşbirlikçi Tedarik Zinciri
- Gereksinimlerin İşlenmesi
- Satın Alma Siparişi İşleme
- Satın Alma Kataloğu ve İçerik Yönetimi
- Satın Alma Dokümanları Onay Süreci
- Satın Alma Dokümanı Yaratma
- Fatura Yönetimi