HIZLI VE İNTERAKTİF DESTEK SÜREÇLERİ

SAP  kullanan firmalar, projeleri canlı kullanıma alındıktan sonraki süreç değişikliğinin yönetilmesi, kullanıcılara gereken eğitimin verilmesi, ortaya çıkabilecek problemlerin çözülmesi ve yeni iş taleplerinin oluşturulması gibi konularda desteğe ihtiyaç duyar. Sistemlerin sürekli olarak en yüksek performansta çalışmasını sağlamak için sunulan destek hizmetleri SAP  kullanıcıları için kritik önem taşır.

ARETE, 2019 yılında destek hizmetlerini %22 oranında arttırarak, 20 farklı sektöre ve 100’den fazla destek müşterisine ulaştı. Farklı destek modelleriyle, kullanıcılardan gelen acil durum, sistem iyileştirme, değişiklik ve eğitim ihtiyaçlarına hızlı yanıt vermeye devam ediyor.

ARETE Destek Portalı

Canlı kullanıma alınan ve halihazırda kullanılmakta olan SAP  uygulamaları için gereken destek hizmeti, ARETE destek ekibi  tarafından uygun kaynaklar sağlanarak web tabanlı bir Destek Portalı  üzerinden yönetilir.

Kullanıcılar, destek taleplerini SAP Fiori  ile hazırlanmış Destek Portalı  üzerinden oluşturur ve açtıkları taleplerin durumlarını yine aynı portal üzerinden takip edebilir.

Talep oluşturma adımları;

  1. Destek sözleşmesi imzalanan müşteri için bir proje kodu tanımlanır.
  2. Müşteri tarafında, talep açabilecek yetkiye sahip kullanıcılar belirlenir.
  3. Destek istenen modüller ve basis için ilgili danışman ataması yapılır.
  4. Kullanıcı adı ve şifre ile ARETE Destek Portalına giriş yapılır. Talep tipine göre (yüksek, orta ve düşük öncelikli) cihaz bağımsız olarak destek talebi oluşturulur.
  5. Her talep açılışında, müşteri tarafından belirlenen talep sahibine, proje yöneticilerine ve ARETE destek ekibine sistem tarafından otomatik mail gönderilir.

ARETE Destek sisteminin  en kritik özelliği “müşteriye özel destek ekibi”  uygulamasıdır. Her müşterinin ayrı bir destek ekibinin olması, o müşterinin sistem yapısına daha hakim olunmasını sağlıyor ve danışman değişikliklerinde yaşanan zaman kaybını ortadan kaldırıyor. Bu sayede desteği istenen problem hızlıca çözüme kavuşturuluyor.

Bakım ve destek hizmetlerinin sunumu alanında yurt içinde ve yurt dışında birçok başarılı referansa sahip destek ekibimiz ile iletişime geçmek ve destek teklifi almak için lütfen bize ulaşın.

Raziye Mansur

Planlama ve Destek Uzmanı

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Kaydet

 

2020-01-31T10:02:43+00:00