Çözümler 2017-06-18T23:00:17+00:00

FİNANS

YAŞAYAN BİR İŞLETME İÇİN FİNANSAL SÜREÇLERİNİZİ DİJİTALLEŞTİRİN

SAP Finansal Yönetim ve Muhasebe çözümleriyle finans süreçlerinizin tüm operasyonlarını bütünleşik olarak yönetme olanağına sahipsiniz. Muhasebe ve finansal kapanış, bütçe planlama, finans operasyonları ve hazine yönetimi gibi önemli finansal süreçler için geliştirilmiş SAP Finansal Yönetim çözümleriyle, operasyonel süreçlerdeki gereksiz zaman kaybından kurtulabilir ve zamanınızı daha stratejik konulara ayırabilirsiniz.

FİNANS ÇÖZÜMLERİ

Finansal Performasınızı Yeni Teknolojilerle Yükseltin

SAP Finansal Planlama ve Analiz (FP&A) uygulamasıyla gerçek zamanlı bilgilere dayanarak planlama dönemininizi ve karar verme sürecinizi hızlandırabilirsiniz. Strateji planlama, tahminleme, finansal analiz, kurumsal performans yönetimi, finansal bilgilerin izlenmesi ve raporlanması ve işletmeniz için kritik daha bir çok finansal konuyu, SAP FP&A çözümleriyle kolaylıkla yönetebilirsiniz. SAP FP&A uygulamaları, karlılığınızı arttırmanıza, maliyetlerinizi izlemenize ve kontrol etmenize yardımcı olur.

Finansal Planlama ve Analiz Çözümleri

SAP S/4HANA
SAP BusinessObjects Strategy Management
SAP BusinessObjects Planning and Consolidation
SAP Planning, Consolidation, and Analysis, Cloud Edition
SAP BusinessObjects Cloud

Daha Hızlı muhasebe Süreçleri ve Kapanış Dönemleri

SAP Muhasebe ve Finansal Kapanış çözümleri, işletmenize ait birbirinden farklı finansal verilerinizi konsolide bir şekilde tek platformda yönetme imkanı sunar. SAP Muhasebe ve Finansal Kapanış çözümleriyle hesap kapanışlarınızı doğru ve hızlı, mutabakat işlemlerinizi basit bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

Gerçek zamanlı verilerle finansal kapanış dönemlerinde detaylara inerek gecikmeleri hemen görüntüleyebilirsiniz. IFRS raporlama standartlarına uygun olarak finansal tablolar oluşturabilir, kapanışlarınızı gerçekleştirebilirsiniz.

Muhasebe ve Finansal Kapanış Çözümleri

SAP Finansal Kapanış Kokpiti

İşletmenizin Tüm Risk Faktörlerini Konsolide Şekilde İzleyin

SAP Kurumsal Kontrol, Risk ve Uyumluluk (GRC) çözümleri, iş gücü, ekipman, finans, pazar, malzeme, tabiat olayları, bilgi teknolojileri ve yönetim sistemleri gibi işletmenizdeki tüm risk faktörlerini tek sistem üzerinde konsolide bir şekilde takip etmenizi sağlar.

SAP GRC çözümleriyle, süreçlerinizi SAP best practice (en iyi uygulamalar) ve ölçeklenebilir bir kurumsal platform kullanarak otomatikleştirebilirsiniz. Süreçleri hızlandırıp otomatikleştirerek, organizasyonunuzun risk olaylarını öngörebilmesini ve yönetebilmesini sağlayabilir, uyumluluk ihlallerini azaltabilirsiniz. Kurumsal risk yönetimi, kontrol ve uyumluluk yönetimi, uluslararası ticaret süreçlerinin yönetimi, dolandırıcılık ve denetim kontrolü sağlayacak çözümlerle tüm işletme risklerinizi kontrol altına alabilirsiniz.

GRC çözümlerini destekleyen SAP Ürünleri

SAP S/4 HANA
SAP Process Control
SAP Risk Management

Hazine Yönetimi Süreçlerinde Yüksek Kontrol

SAP Hazine Yönetimi çözümleri nakit akışı, ödemeler, likidite ve risklerinizi verimli bir şekilde yönetebileceğiniz çözümlerden oluşur. SAP Hazine Yönetimi çözümleri, kredi, mevduat, akreditif, teminat mektubu, leasing, factoring, spot döviz alım satım işlemi, forward döviz alım satım işlemi, commodity işlemleri, futures işlemleri, bono işlemleri gibi hazine işlemlerinin en iyi şekilde yönetilmesine olanak sağlıyor. SAP Hazine Yönetimi çözümleriyle, ödeme ve banka iletişimi, nakit ve likidite yönetimi, borç ve yatırım yönetimi, finansal risk yönetimi ve ticari risk yönetimi süreçlerinin tümünü en yeni teknolojilerle yönetebilirsiniz.

SAP Hazine Yönetimi çözümleriyle, nakit tahminlerinizi optimize edebilir, nakit dolaşım hızınızın yeterliliğini izleyebilir, finansal risk yönetiminizi daha güçlü hale getirebilirsiniz. Aynı zamanda uluslararası muhasebe standartlarına uyumlu olarak süreçlerinizin tümünü yönetebilirsiniz.

Hazine Yönetimi Çözümleri

SAP Treasury and Financial Risk Management

Muhasebe ve Finansal Operasyonlarda Verimlilik

SAP Finansal Operasyon çözümleriyle, gerçek zamanlı bilgilerinizi istediğiniz yerde kullanarak bütçeleri izleyebilir, maliyetleri kontrol edebilir ve dalgalı pazar dinamiklerine hızlı bir şekilde tepki verebilirsiniz.

İşletmenizin alacak yönetimi, fatura yönetimi, seyahat yönetimi, gayrimenkul yönetimi gibi bir çok hacimli operasyon sürecini, SAP’nin finansal operasyon çözümleriyle otomatize edebilir ve sorunsuz finansal süreçlere sahip olabilirsiniz. Alacak ve borç yönetimi, fatura süreçleri, seyahat ve masraf yönetimi, satın alma ve daha bir çok finansal operasyon sürecinizin hızlıca verimliliğini arttırabilirsiniz.

SAP Finansal Operasyon Çözümleri

SAP S/4 HANA
SAP Environment, Health, and Safety Management
SAP Portfolio and Project Management
SAP Cloud for Real Estate

TİCARET

SATIŞLARINIZI RAKİPSİZ OMNICHANNEL TİCARET YAZILIMI HYBRİS İLE BÜYÜTÜN

E-ticaret, m-ticaret ve sosyal ticaret yazılımı SAP Hybris ile, müşterilerinize kişiselleştirilmiş çok kanallı bir alışveriş deneyimi yaşatabilirsiniz. SAP Hybris’in veriye dayalı özelleştirme, uygun maliyetli sipariş yönetimi ve yerine getirme, gerçek zamanlı envanter yönetimi ve daha bir çok farklı avantajından yararlanarak satışlarınızı arttırabilirsiniz. Küçük bir işletme sahibiyseniz, SAP Anywhere – CRM ve KOBİ‘ler için alışveriş sepeti yazılımlarıyla müşterilerinize farklı kanallardan alışveriş imkanı sunabilirsiniz.

TİCARET ÇÖZÜMLERİ

Satış, Pazarlama ve Servisi Tek Platform Üzerinde Birleştirin

SAP omnichannel ticaret çözümü Hybris, uçtan uca tüm kanallardan kesintisiz olarak müşterilerinize ulaşmanızı, satış yapmanızı ve müşteri etkileşimini ve pazarlama faaliyetlerini ticaretin yeni trendlerine göre yönetebilmenizi sağlar. SAP Hybris çok kanallı ticaret yazılımı ile özelleştirilmiş müşteri deneyimleri sunma, müşteriye özel satış ve pazarlama faaliyetlerini her kanaldan gerçekleştirme imkanına sahipsiniz.

SAP Hybris ile omnicahnnel ticarette yönetebileceğiniz süreçler:

  • Ürün Katalog ve İçerik Yönetimi
  • Omnichannel Müşteri Deneyimi
  • Arama ve Gezinme
  • Paketleme, Yapılandırma ve Abonelik Yönetimi
  • Fiyatlandırma ve Promosyonlar
  • Dijital Mağazacılık
  • Pazarlama Tavsiyeleri
  • Sipariş Süreçleri Yönetimi
  • Sektör Özel Ticaret Çözümleri
  • Omnichannel Dokunma Noktaları
  • Yeniden Pazarlama

SAP Omnichannel Ticaret Çözümleri

SAP Hybris Commerce
SAP Hybris B2B Commerce

Dijital Hizmet Pazarında Yüksek Hacimli Faturalama ve Gelir Yönetiminden Kazanç Sağlayın

SAP Hybris Abonelik Faturalama ve Gelir Yönetimi, müşteri fiyatlandırma ve iş ortağı gelir paylaşımı modelleri sayesinde hızlı hareket eden pazar fırsatlarından yararlanmanızı sağlar. Rakiplerinizden farklılaşan müşteri merkezli abonelik teklifleri sunabilir, siparişten nakite kadar tüm süreci entegre ederek verimliliğinizi arttırabilirsiniz.

SAP Hybris Abonelik Faturalama ve Gelir Yönetimi çözümüyle yönetebileceğiniz süreçler:

  • Abonelik Siparişi Yönetimi
  • Faturalandırma Arabuluculuğu
  • Hizmet Kontrolü
  • Ücretlendirme
  • Faturalandırma
  • Esnek Çözüm Faturalama
  • Dijital Belgeler
  • Alacak Yönetimi ve Ödeme Yönetimi
  • Kredi ve Tahsilat Yönetimi
  • Mali Müşteri Desteği ve Anlaşmazlık Yönetimi
Müşterilerin, Ürünlerin ve Sipariş Faaliyetlerinin Tümünün Görünümü Tek Yerde

SAP Hybris‘in ana veri yönetimi çözümüyle birden fazla kaynaktan gelen müşteri, sipariş ve ürün bilgilerinizi tek yerde birleştirip görüntüleyebilirsiniz. Çalışanlarınıza müşterilerinizle ilgili tutarlı ve kapsamlı bilgiye tek platformda erişim sağlayabilir, çalışanlarınızın müşteri ilişkilerini en üst seviyede yönetebilmesine destek olabilirsiniz. Esnek ve genişletilebilir bir veri modeli ile ürülerinizin piyasaya sürülme süresini kısaltabilirsiniz. SAP Hybris‘in ana veri yönetimi çözümüyle, pazarlama profilleri oluşturma, dijital portföy yönetimi, iş akışı ve iş birliği, veri toplama ve doğrulama fonksiyonlarını yerine getirebilirsiniz.

Omnichannel Ticaret Çözümleri için Veri Yönetimi çözümleri:

SAP Hybris Commerce
SAP Hybris B2B Commerce
SAP Hybris B2C Commerce

TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ

KARMAŞIK TEDARİK AĞLARINIZI HIZLI YÖNETMENİN YOLU: SAP TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ (SCM) ÇÖZÜMLERİ

Gittikçe artan müşteri beklentilerini hızlı yanıtlamanın yolu iyi bir tedarik zinciri yönetim sistemine sahip olmaktan geçiyor. SAP Tedarik Zinciri Yönetimi (SCM) çözümleriyle, talep planlamadan, lojistik ağı, depo ve stok yönetimine kadar tüm tedarik sürecinizi kolaylıkla yönetebilirsiniz. IoT (Nesnelerin İnterneti), Endüstri 4.0, RFID ve gelişmiş analitik teknolojieri kullanan SAP Tedarik Zinciri Yönetimi çözümleriyle tüm süreçlerinizi analiz edip yöneterek yüksek verimlilik ve müşteri memnuniyeti sağlayabilirsiniz.

TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ ÇÖZÜMLERİ

Tedarik Sürecinizi Piyasa Beklentilerini Tahmin Ederek Yönetin

SAP Tedarik Zinciri Yönetimi Talep İçgörü çözümü, gerçek zamanlı veriler sunan analitik çözümlerle tedarik zinciri, satış ve pazarlama profesyonellerine piyasa beklentilerini tahmin etme ve buna göre tedarik süreçlerini yönetme kabiliyeti kazandırır.

SAP Tedarik Zinciri Yönetimi Talep İçgörü çözümleriyle:

  • Elde edeceğiniz pazar verilerine ve dış talep verilerine göre kararlarınızı destekleyebilirsiniz.
  • Satış ve değişen promosyonlu fiyatları mağaza bazında izleyebilir, daha verimli promosyonlar yürütebilirsiniz.
  • Pazar trendlerini, pazar büyüklüğünü ve rakiplerinizin pazar paylarını izleyebilir, stratejik kararları hızla alabilirsiniz.
  • Stok fazlası veya raf dışı kalan ürünleri aktif olarak takip ederek, gelir kaybını önleyebilirsiniz.
  • Mağaza bazında satışları, yeni ürünleri takip edebilir ve satış hedeflerinizi daha sağlıklı belirleyebilirsiniz.

Arz ve Talepte Maksimum Eşleşme Sağlayın

SAP Tedarik Zinciri Yönetimi  Talep Yönetim Çözümleriyle, piyasaya arz edeceğiniz ürün miktarıyla piyasada talep edilen miktarın maksimum düzeyde eşleşmesini sağlayabilirsiniz. Böylece hem operasyonel planlamayı besler, verimlilik ve üretkenliği arttırır hem de müşteri memnuniyet düzeyini iyileştirirsiniz.

SAP Tedarik Zinciri Yönetimi  Talep Yönetimi Çözümleriyle;

  • İç ve dış talep akışlarını toplayabilir, girdilerini analiz edebilir ve rasyonel talep planları oluşturmak ve bunları gerektiği gibi güncellemek için içgörüleri kullanabilirsiniz.
  • Güçlü istatistiksel metodlarla dinamik kısa dönemli tahminleme ve uzun dönemli tahminleme yapabilirsiniz.
  • Tüm ticari promosyonlarınızı iç ve dış talep verilerini kullanarak satış ve tedarik fonksiyonları çevresinde entegre ederek şekillendirebilirsiniz.
  • Hızlı talep planlama ile stok seviyesini düşük seviyelerde tutabilirsiniz.
  • Kritik servis parçalarını planlayabilirisiniz.

Destekleyen ürünler:

SAP ERP
SAP Supply Chain Management ( SAP SCM  )
SAP Trade Promotion Optimization ( SAP TPO )

Depo Yönetimi Operasyon ve Planlamasında Mükemmellik

SAP Depo Yönetimi (WM)  çözümleri, depo yönetiminde depolama ve envanter yönetimi ve dağıtım gibi depo ve dağıtım operasyonlarını uçtan uca otomatize eder. Depo yöneticileri için, depo operasyonları üzerinde daha fazla kontrol, varlık kullanımını arttırma, çıktıları arttırma, siparişleri doğru ve zamanında ulaştırma gibi konularda yönetimi kolaylaştırıcı destek sağlar.

SAP Depo Yönetimi çözümleri, gelen mal süreçleri ve ulaşma kabulleri, çapraz yükleme, giden süreçler, depolama ve saklama yönetimi ve fiziksel mal yönetimi gibi depo yönetimi ve dağıtım operasyonlarını tamamen otomatikleştirir.

SAP Depo Yönetim Çözümleri:

SAP Extended Warehouse Management ( SAP EWM )

Nakliye Yaşam Döngünüzün Verimliliğini Arttırın

SAP Nakliye Yönetimi (TM)  çözümü nakliye yaşam döngüsünü hem ulusal hem de uluslararası taşımalarda tüm lojistik işlemlerinizle entegre olarak yönetebileceğiniz nakliye çözümüdür. Yükün planlanması, optimizasyonu, ihale edilmesi ve yüklenmesi, izlenmesi ile ilgili ulaşım gereksinimlerinizin tamamını SAP Nakliye Yönetimi  çözümleriyle yönetebilirsiniz.

SAP Nakliye Yönetimi  çözümü, uluslararası ticaret ve tehlikeli madde gereklilikleriyle uyumlu taşıma rezervasyonları ve sipariş sevkiyatı imkanı sağlar. SAP Nakliye Yönetimi  ile satın alma, satış dağıtım ve mal yenilemelerini yönetebilir, müşteri memnuniyetini arttırabilir ve nakliye maliyetlerinizi düşürebilirsiniz.

SAP Nakliye Yönetimi çözümleri:

SAP Transportation Management ( SAP TM  )

Lojistik Ağınızda İzleme, Bağlantı ve İş Birliği

SAP Lojistik Ağı çözümleri, dağıtım stratejinizi maksimum düzeye ulaştırmak ve lojistik ağınızdaki şeffaflığı arttırmak için lojistik sürecinin tüm katılımcıları ile taşıma boyunca bağlantı ve işbirliğinde olmanızı sağlar. SAP Lojistik Ağı çözümleri, nakliyesi yapılan ürünlerin süreç boyunca takibi sayesinde müşteri hizmetlerinin bütünüyle iyileştirilmesi konusunda da sizi destekler.

SAP Lojistik Ağı çözümleriyle planlı olmayan maliyetleri ve nakliye giderlerinizi önemli oranda azaltabilirsiniz.Müşteri hizmet düzeyini iyileştirirken, nakliye sürecinde bir uçtan diğerine kadar en uygun stok dengesini mümkün kılan SAP Lojistik Ağı çözümleri, ürün takip, kontrol ve nakliye giderlerinin tahmini gibi noktalarda tüm lojistik ağını en etkin şekilde yönetmenizi sağlar.

SAP Lojistik Ağı çözümleri, sevkiyat sektöründe en avantajlı piyasa oranlarına ve taşımacılarla yapılabilecek en uygun navlun sözleşmelerine en etkin ulaşım, gelişmiş altyapısıyla zamanında ve eksiksiz teslimat ile en etkin nakliye yönetimi, gerçek zamanlı sevkiyat ve süreç analizleri kullanılarak sorunlara daha hızlı çözümler, düşük işletme maliyetleri ve daha az stok aşımı, daha güvenli ve izlenebilir ürün dağıtımı imkanı sunar.

SAP Lojistik Ağı Çözümleri:

SAP Event Management
SAP Networked Logistics Hub

Talep ve Tedarik Dengesini Sağlayın, Optimum Envanter ile Karlılığınızı Arttırın

Satış, stok ve operasyonel planlama süreçlerinin entegre bir şekilde çalışmasını sağlayan SAP Satış, Ürün ve Operasyon Planlama çözümleri, işletmenizin talep ve tedarik dengesini sağlayarak optimum envanter seviyesinde çalışmanızı sağlar. Böylece envanter ve işletme sermayesini önemli ölçüde düşürebilir, hizmet seviyenizi optimize edebilir, karlılığınızı ve müşteri hizmetlerinizi iyileştirebilirsiniz.

SAP Satış, Ürün ve Operasyon Planlama çözümleri  ürün ve talep incelemesi, tedarik incelemesi, talep, arz ve mali denge, yönetim inceleme, analiz ve envanter optimizasyonu fonksiyonlarıyla tüm planlama süreçlerinizi destekler.

Destekleyen çözümler:

SAP Integrated Business Planning ( SAP IBP  )

Tedarikçileriniz, Üreticileriniz ve Müşterilerinizle Bağlantıda Olun, Tedarik Zincirinizdeki Değişimleri Hızla Yönetin

Orta ve uzun vadeli lokasyonlar arası tedarik planlaması ve optimizasyonuna, dağıtım, arz ve talep eşleştirme ihtiyaçlarınıza yanıt veren SAP Tedarik Ağı çözümleriyle, tüm tedarik zinciri işlemlerinizi izleyebilirsiniz. Uyarılar kullanabilir, anahtar performans göstergeleri belirleyebilir, what-if analizleri yoluyla oluşabilecek aksaklıkları belirleyebilir ve erken uyarı sistemleriyle belirlenen aksaklıkların önüne geçebilir veya hızlı dönüşler yapabilmek için hazırlanabilirsiniz.

SAP Tedarik Ağı Çözümleri:

SAP Supply Network Collaboration ( SAP SNC  )
SAP Advanced Planning and Optimization ( SAP APO  )
SAP Integrated Business Planning ( SAP IBP  )

TEDARİK VE SATIN ALMA

TASARRUFLARINIZI VERİMLİ BİR SATINALMA SİSTEMİYLE ARTTIRIN

İşletmenizde yaratacağınız tasarrufların önemli bir kısmı tedarik ve satınalma süreçlerinizin iyi yönetilmesinden geçiyor. Çalışanlarınız için otomatik onay süreçleri ve dünyanın en büyük iş ağlarıyla iş birliği sağlayan SAP Tedarik ve Satınalma çözümleri, işletmeniz için verimli bir alışveriş deneyimi ve satınalma süreçlerinizde tasarruf etmenin yollarını sunuyor. SAP Tedarik ve Satınalma çözümleriyle, işbirliğine dayalı tedarik ve sözleşme yönetimi, şartlı işgücü yönetimi, self servis satın alma, doğrudan satın alma ve hizmet alımı süreçlerinin tümünü en karlı şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

TEDARİK VE SATIN ALMA ÇÖZÜMLERİ

Daha Kaliteli İş Gücüne Daha Düşük Maliyetle Sahip Olun

Geçici ve sözleşmeli emeğin tedarik edilmesi ve yönetilmesi sürecinin tamamını otomatikleştiren SAP İş Gücü Yönetimi çözümleri, iş gücü maliyetlerini düşürmenize yardımcı oluyor. SAP’nin bulut tabanlı Vendor Management System (VMS)  çözümleriyle en iyi tedarikçileri belirleyip risklerinizi azaltabilir ve kaliteli iş gücünü satın alma şansını yakalayabilirsiniz. İş gücü temin etme sürecinizde operasyonel verimliliği arttırmak için sözleşme uyumluluğunu otomatik olarak uygulayabilirsiniz.

SAP İş Gücü Yönetimi çözümleri kapsamında iş istek dağıtımı, işçi incelemesi ve seçimi, tedarikçi sözleşmeleri, işçi onboarding, yönetim ve değerlendirme, zaman ve gider faturalandırması süreçlerinin tümünü yönetebilirisiniz. SAP’nin hizmet ve işçi tedariğinde esneklik ve hız kazandıran çözümü SAP Fieldglass’ın hizmet ve işçi tedariğinde alanındaki avantajlarından yararlanabilirsiniz.

Kontenjanlı İş Gücü Yönetim çözümü:

SAP Fieldglass

İhtiyacınıza göre Satınlama Süreçlerinizi Kullanıcı Dostu Arayüzlerle Basitleştirin

SAP ERP  ve Ariba‘nın çözümleriyle, günlük talep, spot kaynak, sözleşme güncelemeleri ve alıcı siparişi yaratma gibi planlanmış işlemlerinizi standartlaştırılmış ve otomatize edilmiş süreçlerle yönetebilirsiniz. Malzeme ihtiyaç planlamasından satın alma sipariş işleme ve fatura yönetimine kadar tüm satın alma süreçlerinizin operasyonel verimliliğini arttırabilirsiniz.

SAP doğrudan ve self servis satın alma çözümleriyle yönetebileceğiniz süreçler:

  • Malzeme İhtiyaç Planlaması
  • İşbirlikçi Tedarik Zinciri
  • Gereksinimlerin İşlenmesi
  • Satınalma Siparişi İşleme
  • Satınalma Kataloğu ve İçerik Yönetimi
  • Satınalma Dökümanları Onay Süreci
  • Satınalma Dökümanı Yaratma
  • Fatura Yönetimi

SATIŞ

ALIŞILDIK CRM SİSTEMLERİNİN ÖTESİNE GEÇİN

SAP Hybris CRM çözümleriyle, satış temsilcilerinize ihtiyaç duydukları bilgileri hızlı ve kolay bir sistemle sağlayarak daha verimli satış süreci yönetimi sağlayabilir ve satış performansını arttırabilirsiniz. Hızlı karar almak için müşterilerinizin 360 derece görünümünü elde edebilir, tekliften sözleşme ve ödeme süreçlerine kadar tüm satış sürecinizi otomatize edebilirsiniz. Satış ekipleriniz, ofisinizde, yolda ve çevrimdışı durumdayken bile her yerden satış sürecini izlesin, daha fazla satış ve kazanç elde edin.

SATIŞ ÇÖZÜMLERİ

Uçtan Uca Satış Süreci Yönetimi

Doğru zamanda doğru müşteriye satış yapabilmek, müşteri ihtiyaçlarını öngörebilmekle, takip edebilmekle ve her kanaldan müşteriye ulaşabilmekle mümkün. Müşterilerinizin her kanaldan etkileşimini arttıran, 360 derece müşteri görünümü elde ederek müşterilerinizin ihtiyaçlarına hızla yanıt vermenizi sağlayan, analitik ve tahminleme araçlarıyla bu ihtiyaçları destekleyen SAP Hybris yazılımı sizi alışıldık CRM sistemlerinin ilerisine taşıyor.

Lead yönetiminden fırsat ve pipeline takibine, müşteri aktivitelerinin takibine kadar satış öncesi tüm döngüyü tek platformda bulut ortamda yönetebilir, satış personelinizin süreçlerini en sağlıklı ve verimli şekilde yönetmesi için destek olabilirsiniz.Analitik çözümler sayesinde raporlamalar yapabilir, en güncel bilgileri anlık olarak takip edebilirsiniz.

SAP İş Gücü Otomasyonu çözümleri

SAP İş Gücü Otomasyonu çözümleri
SAP Cloud for Sales Retail Execution
SAP Hybris Marketing
SAP Customer Relationship Management

İzleyin, Ölçün ve Daha İyisi için Karar Alın

SAP Satış performans Yönetim çözümleri, satış planlamanızı en doğru şekilde yapmanız için satış tahminleri yapabilmenize, satış hedefleri belirlemenize ve ilerlemenizi takip edebilmenize olanak sağlıyor.

SAP Satış performans Yönetim çözümlerinin bulut tabanlı analitik raporlama kabiliyeti sayesinde satış sonuçlarınızı karşılaştırabilir, gelecek tahminleri yapabilir ve performansınızı ölçebilirsiniz. Farklı rapor tipleri hazırlayabilir ve bu raporları indirip web tarayıcılarda veya excel’de ad-hoc analizler için kullanabilirsiniz. Gösterge raporlarıyla pipeline, satış performans ve rakiplerinizin durumunu görüntüleyebilirsiniz.

SAP Satış Performans Yönetim Çözümleri

SAP Hybris Cloud for Customer
SAP SuccessFactors Onboarding
SAP SuccessFactors Learning Management System (Training)
SAP SuccessFactors Learning Management System (Onboarding)

SERVİS VE HİZMET

HİZMET KALİTENİZİ ARTTIRIN MÜŞTERİ BAĞLILIĞI BERABERİNDE GELSİN

SAP Servis yazılımları müşterilerilerinize farklı kanallarından birbiriyle tutarlı ve kusursuz bir hizmet sunabilmeniz için sizi destekliyor. Yardım masası ve call-center çalışanlarınıza, müşterilerinizin sosyal medya aktivitelerini dahi görüntüleyebilecekleri bir sistemde müşteri görünümü sunarak, çalışanlarınızın müşterilerinizin sorunlarını hızlıca çözmelerine yardımcı olabilir ve müşteri bağlılığını arttırabilirsiniz. Saha servis çalışanlarınızı da mobil araçlarla ve teknolojiyle güçlendiren SAP Servis yazılımlarıyla, sahadaki hizmet kalitenizi arttırabilirsiniz.

SERVİS VE HİZMET ÇÖZÜMLERİ

360 Derece Bakış Açısıyla Müşterilerinize Kusursuz Hizmet Sunun

İşletmenizi daha rekabetçi hale getirmek için müşteri memnuniyetini arttırarak müşterilerinizin marka bağlılığını güçlendiribilirsiniz. SAP çok kanallı müşteri hizmetleri çözümleriyle telefon, e-posta, sohbet ve SMS yoluyla tüm iletişim merkezi kanallarını etkinleştiririrken, çok kanallı serviste mükemmellik sunabilmeniz için size yardımcı olur. SAP çok kanallı müşteri hizmetleri çözümleriyle müşterilerinizi 360 derece bakış açısıyla gözlemleyebilir ve kusursuz hizmet verebilirsiniz.

SAP Omnichannel Müşteri Hizmetleri çözümleriyle yönetebileceğiniz süreçler:

  • Makineden Otomatik Geçiş Biletleme
  • Self-Servis Hizmet Destek Portalı
  • Sosyal Dinleme ve Duyarlılık Analizi
  • Mobil Hizmet Yürütme
  • Hizmet Talebi Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • Hizmet İşbirliği
  • Müşteri Hizmetleri Analizi
  • Gelen / Giden İletişim Merkezleri

SAP Omnichannel Müşteri Hizmetleri Çözümleri:

SAP Hybris Cloud for Service
SAP Hybris Cloud for Customer

Müşteri Geri Bildirimlerine Gerçek Zamanlı Erişim

Şeffaf servis işlemlerine sahip olmak için SAP yazılımları sayesinde kapsamlı ve optimize edilmiş hizmet süreçlerini tek platformda yürütebilirsiniz. Çalışanlarınızın gerekli verilere gerçek zamanlı olarakerişmelerini ve gerçek zamanlı olarak masaüstü veya mobil cihazlarından işlem yapmalarını sağlayabilirsiniz. Sipariş yönetiminden sözleşme yönetimine, iade ve şikayet yönetiminden hizmet pazarlaması süreçlerine kadar tüm hizmet oprerasyon süreçlerinizi uçtan uca yönetebilirsiniz.

SAP Hizmet Süreci ve Operasyon Çözümleri:

SAP Hybris Cloud for Customer
SAP CRM for Service
SAP Customer Relationship Management
SAP ERP

İNSAN KAYNAKLARI

DAHA ETKİN VE HIZLI İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

SAP, yerleşik ve bulut insan kaynakları çözümleriyle size işe alımdan başlayarak personelleriniz ile ilgili tüm süreçleri uçtan uca en yeni teknolojilerle yönetme, çalışanlarınızı destekleme ve yeteneklerini geliştirme fırsatı sunuyor. İşe yerleştirme, işgücü planlaması, bordro ve daha bir çok önemli insan kaynakları süreçlerinizi SAP’nin ister yerleşik ister yeni nesil insan kaynakları çözümü SuccessFactors  ile dijitalleştirin, çalışan verimliliğinizi arttırın.

İNSAN KAYNAKLARI ÇÖZÜMLERİ

İşletmeniz için Doğru Yeteneği Bulun, Geliştirin ve Koruyun

İşletmenizde uygun pozisyonlar için doğru yetenekleri keşfetmek ve onları geliştirip korumak SAP SuccessFactors Yetenek Yönetimi  çözümleriyle artık çok daha kolay ve sistematik. SAP’nin kapsamlı bulut tabanlı yetenek çözümleri, yetenek yönetimini hem basitleştiriyor hem de daha verimli hale getiriyor. İnsan Kaynakları uzmanları, yetenek yönetimi çözümleriyle daha aktif hareket edebiliyor, yetenekleri yönetebiliyor ve aynı zamanda sonuçları ölçüp, yetenek yönetimi çıktılarının genel şirket stratejisine etkisini ilişkilendirebiliyor.

SAP Yetenek Yönetimi Çözümleri:

SAP SuccessFactors Recruiting
SAP SuccessFactors Onboarding
SAP SuccessFactors Learning
SAP SuccessFactors Performance & Goals
SAP SuccessFactors Compensation
SAP SuccessFactors Succession & Development
SAP SuccessFactors Perform & Reward

Çalışanlarınızın Zamanını Daha İyi Yönetin, İşgücü Performansını İyileştirin

SAP Zaman ve İşe Devam Yönetimi Çözümleri, işgücü zaman ve devam yönetim süreçlerinizi otomatikleştirmenize ve hızlandırırarak işgücü performansınızı iyileştirmenize yardımcı olur. SAP Zaman ve İşe Devam Yönetimi Çözümleriyle, çalışanlarınızın seçtikleri mobil cihazlardan zamanla ilgili bilgileri daha kolay bir şekilde yönetmelerini sağlayabilir, yöneticilerin ve ekip üyelerinin bilgilerine erişmesini ve zamanaşımı taleplerini hızlı bir şekilde onaylamasını sağlayabilirsiniz.

SAP SuccessFactors Zaman ve İşe Devam Yönetimi çözümleri ile, çalışanlarınızın zaman kayıtlarını tutmayı kolaylaştırabilirsiniz.

SAP Zaman ve Devam Yönetimi çözümleri:

SAP SuccessFactors  Employee Central
SAP SuccessFactors  Employee Central Payroll
SAP Time and Attendance Management by WorkForce Software
SAP Workforce Forecasting and Scheduling by WorkForce Software

İşgücünüzde İyileştirme Yapmak ve Riski Azaltmak için İzleyin

SAP İnsan Kaynakları  Analitik çözümlerle, önceden oluşturulmuş raporlar, gösterge tabloları sayesinde insan kaynaklarınızdaki değişimi ve gidişatı kolaylıkla resmedebilir ve analiz edebilirsiniz.

SAP SuccessFactors çözümleriyle, iş gücü anlizi yapabilir, işletmenize kattığınız iş gücünün çıktılarını ölçebilirsiniz. Paydaşlar arasındaki krtik bilgi akışını hızlandırabilir, iş gücü trend ve risklerini izleyebilrisiniz. İş gücünüzdeki kritik rolleri belirleyebilir, işgücü planlarınızı hazırlayabilir ve gelecek tahminlerinde bulunabilirsiniz.

SAP İnsan Kaynakları Analitik çözümleri:

SAP SuccessFactors Workforce Analytics
SAP SuccessFactors Workforce Planning

Temel İK ve Bordro İşlemlerini Bulutta Konsolide Edin

SAP SuccessFactors yazılımı, size temel İK ve işletmenizde yürüttüğünüz bordro işlemlerini, işletme büyüklüğünüz ne olursa olsun bulut platformda konsolide etme, birlikte yönetme imkanı sunuyor. Siz de bu fırsttan yararlanarak bordro ve temel İK işlemlerinizi birlikte yürütebilir, bunun yanı sıra SuccessFactors’ün analitik kabiliyetleri sayesinde yeteneğe göre iş gücü planlamaları yapabilirsiniz.

SAP Temel İK ve Bordro Yazılımı çözümleri

SAP SuccessFactors HCM Core
SAP SuccessFactors Employee Central
SAP SuccessFactors Employee Central Payroll

VARLIK YÖNETİMİ

VARLIK YAŞAM DÖNGÜNÜZÜ DAHA ETKİN YÖNETİN, GETİRİLERİNİZİ ARTTIRIN

Varlık Yönetimi çözümleri, sabit mülklerinizin, tesislerinizin ve ekipmanlarınızın tüm varlık yaşam döngüsünü etkin bir şekilde yönetmenizi sağlıyor. Varlık Yönetimi Çözümleriyle, varlıklarınızın maliyetlerini düşürebilir ve varlık geririlerinizi en üst düzeye çıkarabilirisiniz.

VARLIK YÖNETİMİ ÇÖZÜMLERİ

Varlık ağı çözümleri, varlıklarınızın üreticileri, operatörleri, servis tedarikçileriyle iş birliği sağlar. Sahip olduğunuz sermaye varlıklarının bakımı için bir çok bilgiyi işbirliği yoluyla elde ederek ve bu bilgileri doğru bir sistem üzerinde yöneterek düşük maliyetlerle varlıklarınızın yaşamını sürdürmesini sağlayabilirsiniz. Nesnelerin İnterneti (IoT) teknolojisiyle entegre çalışan çözümlerin tahminleleme kabiliyeti sayesinde, planda olmayan bakımları ortadan kaldırabilirsiniz. Makine verilerinin izlenip tahminlenmesiyle bakım planlarınızı önceden belirleyebilirsiniz.

SAP Varlık Ağı Çözümleri:

SAP Asset Intelligence Network

Varlıklarınızın Performansını Optimize Edin

SAP’nin varlık operasyon ve bakım çözümüyle varlıklarınızdan en iyi şekilde yararlanarak rekabet gücünüzü koruyabilirsiniz. Varlık Operasyon ve Bakım çözümleriyle, varlıklarınızın performansını ölçebilir, bakım planlarını yapabilirsiniz. Teknisyenleriniz, iş emirlerini alma, yönetme, denetleme, müdahale etme, bakım taleplerini yönetme, ölçüm okumalarını yapma, ölçüm operasyonlarını gerçekleştirme ve envanteri izleme süreçlerinin tümünü mobil uygulama avantajıyla yönetebilir.

SAP varlık operasyon ve bakım çözümleriyle varlıklarınızın ömrünü uzatabilir, daha az kesinti ve daha az üretim gecikmesi, önlenebilir arızaların azaltılması ve envanter taşıma masraflarının düşürülmesi gibi önemli maliyet düşürücü avantajlar kazanabilirsiniz.

Varlık Operasyon ve Bakım Çözümleri:

SAP Work Manager
SAP Inventory Manager

Çevre, Sağlık ve Güvenlik Risklerini Azaltın

Kapsamlı risk değerlendirmeleri yaparak, emisyonları ölçerek ve raporlayarak, etkili kontroller tasarlayarak ve emniyetli iş uygulamalarını uygulayarak çevre, sağlık ve güvenlik risklerini azaltabilirsiniz. Bu kontrolleri test ederek, vakaları yakalayarak ve olaylardan öğrenerek, organizasyonunuzdaki akıllı değişimi ve sürekli iyileştirmeyi SAP’nin çevre, sağlık ve güvenlik çözümleriyle gerçekleştirebilirsiniz.

SAP Çevre, Sağlık ve Güvenlik çözümleri

SAP Environmental Compliance
SAP ERP
SAP Incident Management
SAP Management of Change
SAP Work Clearance Management

ÜRETİM

ÜRETİM SÜREÇLERİNİZİ OTOMATİZE EDİN, MALİYETLERİNİZİ DÜŞÜRÜN

Üretim çözümleri, MES, MRP ve ERP çözümleri, üretim planlamasından proje yönetimine, süreç planlamasına ve uyuma, mobil tedarik zinciri yönetimine kadar tüm süreci optimize etmenize ve toplam üretim maliyetlerini azaltmanıza yardımcı oluyor. Üretim ağınızı ve üretim operasyonlarınızı SAP üretim çözümleriyle yönetin, maliyetlerinizi azaltırken verimliliğinizi arttırın.

ÜRETİM ÇÖZÜMLERİ

Operasyonel Verimliliğinizi Arttırın

SAP Esnek Üretim Çözümleri, tasarım, imalat ve üretim sonrası operasyonlarınızın tüm süreçlerini uçtan uca kolaylıkla yönetebilmeniz için size destek oluyor.

Üretim çözümlerinin sağladığı gerçek zamanlı görünürlük ve şeffaflık sayesinde işlemleri optimize edebilir, global imalat ve tedarik zinciri ağlarıyla işbirliği yapabilir ve genel maliyetleri düşürebilirsiniz. Entegre otomasyon sayesinde işiniz makineler arası iletişimi destekleyebilir, Endüstri 4.0  imalat çözümlerini uygulayabilir ve Nesnelerin İnterneti  (IoT) teknolojisiyle bağlantılı olarak bulut platformda yönetilebilir.

SAP Esnek Üretim Çözümleri:

SAP Manufacturing Intelligence Integration
SAP Manufacturing Automation Plant Connectivity

Üretim ağlarınızı yönetmenize destek olan çözümlerle, tüm tedarik ağınızla işbirliği yaparak, pazardaki talepleri izleyerek hızlı ve düşük maliyetli şekilde üretiminizi arttırabilir veya düşürebilirsiniz. Teslim taahhütlerini yerine getirmek, mevcut ve yeni ürün sunumlarındaki değişiklikleri yönetmek ve süreç iyileştirme fikirlerini kuruluşunuz genelinde paylaşmak için genişletilmiş tedarik zincirindeki sorunları tanımlayabilir ve çözümleyebilirsiniz. Böylelikle üretim döngü sürenizi azaltır, teslimat performansınızı yükseltir, maliyetlerinizi düzenleyebilir ve müşteri memnuniyetinizi arttırabilirsiniz.

SAP Üretim Ağları Çözümleri:

SAP Asset Intelligence Network
SAP Manufacturing Integration and Intelligence

Üretim Operasyon Çözümleriyle, esnek üretim planlaması, temel üretim yürütme, üretim ambarı kalite yönetimi ve uyum, kurumsal performans yönetimi süreçlerini yöntebilirsiniz.

Hızlı üretim planlaması gerçekleştirebilir, üretim kapasitesini arttırarak ve yeni talebe hızlıca cevap verebilirsiniz. Müşterilerden, tedarikçilerden ve fabrika tabanından gelen gerçek zamanlı bilgilerle üretim planlarını ve zaman çizelgelerini akıcı hale getirebilirisiniz. Hammadde tedariğini, üretimini, stok transferlerini, malzeme ihtiyaçlarını, lojistik ve müşterilere ürün teslim süreçlerini tek sistem üzerinde kolaylıkla yönetebilirsiniz.

SAP Üretim Operasyon Çözümleri

SAP Manufacturing Intelligence Integration
SAP Manufacturing Automation Plant Connectivity
SAP Supply Chain Management

ARETE TAMAMLAYICI ÇÖZÜMLER

İŞLETMENİZİ, İŞİNİZE ÖZEL TASARLANMIŞ YAZILIMLARLA DİJİTALLEŞTİRİN

Günümüzde işletmelerin farklı gereksinimlerinden dolayı bir paket yazılımın tüm işletme ihtiyaçlarına çözüm sunması zorlaştı. Hazır yazılımlara ek olarak mutlaka geliştirme ve özelleştime ihtiyacı doğuyor.

Bu noktada iş süreçlerine özel olarak geliştirdiğimz çözümlerle iş süreçlerinizi eksiksiz yönetebilmeniz için size destek oluyoruz. Şirketinizin veya sektörünüzün ihtiyaçlarına özel olarak geliştirdiğimiz tamamlayıcı çözümlerle tek yazılımda bulamadığınız tüm eksikleri tamamlayabilirsiniz.

ARETE TAMAMLAYICI ÇÖZÜMLER

Banka alacak ve borçlarınızı SAP ile entegre eden banka platformu, kolay ve hızlı mutabakat işlemleriniz için e mutabakat, SAP’de yürütülen ve kaydedilen bankacılık işlemlerini görüntüleyebileceğiniz e banka tablosu ve F110 yükseltme, Sftp kullanarak ödeme sipariş dosyaları gönderme  ve alma işlemleriniz için ödeme sipariş arayüzü gibi önemli finansal süreçlerinizi kolaylaştıran tamamlayıcı çözümler sunuyoruz.

Finansal tamamlayıcı çözümlerimizle eksiksiz yönetilen finansal süreçlere sahip olabilirsiniz.

ARETE Finansal Tamamlayıcı Çözümler:

  • Banka Platformu
  • E-banka Açıklaması
  • E-Uzlaşma
  • F110 Geliştirme
  • Ödeme Emri Arabirimi
  • Ödenebilir Katma Değer Vergisi
  • İndirilebilir KDV

SAP lojistik çözümlerinin temel uygulamalarının yanında, lojistik süreçlerinizde ek olarak ihtiyaç duyabileceğiniz tüm yan süreçler için geliştirdiğimiz çözümleri lojistik paketimizde sunuyoruz.

Lojistik ürünümüzle, depolama, taşıma ve gümrükleme, çapraz sevkiyat (cross-docking), yük birleştirme, nakliye maliyeti ve dağıtım optimizasyonu ile müşteriye özel işlemler (etiketleme, paketleme, palet birleştirme, palet bozma) gibi bir çok yan lojistik süreçlere uçtan uca çözüm sağlıyoruz.

Çözüm paketimiz içerisinde işletmelerin günlük operasyonlarını SAP sistemi üzerinde gerçek zamanlı olarak yürütmesine imkan sağlayan sektöre özgü pek çok uygulamada bulunan lojistik ürünümüzle, tüm lojistik süreçlerinizi eksiksiz yönetebilirsiniz.

ARETE Lojistik  Tamamlayıcı Çözümler:

  • İthalat
  • Üretim Planlama Donanımları
  • Çok Seviyeli ATP
  • E-Konsinye
  • e-İhracat

ARETE BULUT TEKNOLOJİ ÇÖZÜMLERİ

AKILLI, KOLAY ve ENTEGRE ÇÖZÜMLER

SAP HANA Cloud Platform ve tüm bulut platformlar üzerinde çalışabilen çözümler geliştiriyoruz. Geliştirdiğimiz bulut çözümlerle kullanıcı dostu arayüzler, kolay kullanım, hızlı kurulum, hızlı güncelleme ve uygun maliyet avantajları sunuyoruz. Siz de işletmeniz için bulut çözümlerimizin avantajlarından yararlanabilir, hızlı kurulum ve bağlan kullan yöntemi sayesinde  geleceğin teknolojisi buluta hızlıca adapte olabilirsiniz.

ARETE BULUT TEKNOLOJİ ÇÖZÜMLERİ

Akıllı. Kolay. Entegre.

Bulut platformda geliştirdiğimiz restoran ve kafe çözümüyle, restoran ve kafelerinizin satış noktası, mutfak yönetimi, teslimat ve ödeme, arka ofis ve sadakat kartı süreçlerini akıllı, kolay ve entegre şekilde yönetmeniz mümkün.
Mobil ve bulut hizmetlerle tüm süreçlerinizi yönetmenize olanak sağlayan çözümümüz, hem bağımsız hem de Kurumsal Kaynak Planlama uygulamalarına entegre  çalışabilme özelliğiyle  uygulama kolaylıkları da sağlıyor.

Restoran ve Kafelerde Uçtan Uca Otomasyon

Restoran ve kafe çözümümüzle,  restoranlarınızın ve kafelerinizin tüm süreçlerini uçtan uca otomatize etme imkanını size kullanımı kolay arayüzlerle sunuyor ve bulut teknoloji, uygun maliyet ve esnek fiyatlama, çevrimdışı destek, detaylı  ve gerçek zamanlı raporlama avantajlarıyla da  rekabette öne çıkmanıza destek oluyoruz.

Restoran ve Kafe Çözümü özellikleri:

Satış Noktası

  • Sipariş alma
  • Tablet / Mobil Kullanımı
  • Dokunmatik Ekran Kullanımı
  • Garson Yönetimi
  • Masaların Yönetimi
  • Kasiyer Yönetimi

Mutfak Yönetimi

  • Çevrimiçi Siparişleri İzleme
  • Tarifler ve Formül Tanımlama
  • Tek Tuş ile  Durum Güncelleme  (Hazırlanıyor / Hazır / Teslim Edildi….)
  • Otomatik Envanter Güncelleme

Teslimat ve Ödeme

  • Teslimat Süresi / Planlama
  • “Ödeme Kayıt Cihazları” ile Entegrasyon
  • Kısmi Ödeme / Peşin Ödeme
  • Sadakat Kartı Entegrasyonu
  • Özel Promosyonlar

Arka Ofis İşlemleri

  • Müşteri Listesi
  • Tedarikçi Listesi
  • Faturalandırma
  • Tarifler Formüller
  • Maliyet Kontrolü
  • Özel Teklifler / İndirimler
  • Tüketimler
  • Stoklar / Envanter Listesi
  • Satış / Gider Verileri
  • Raporlar
  • Mali Veriler

Sadakat

  • İstenen müşteri davranışına etki etme
  • Müşteri marka sadakati yaratma
  • En kârlı müşterilere ödül verme
  • Daha fazla gelir elde etme fırsatını arttırma

Akıllı. Kolay. Entegre.

Arete lojistik ve taşımacılık çözümüyle, hem ulusal hem de uluslararası taşımalarda tüm lojistik işlemlerinizi ve nakliye yaşam döngünüzü entegre olarak yönetin. Kurumsal Kaynak Planlaması uygulamalarıyla entegre çalışabilen, aynı zamanda bağımsız da çalışabilen çözümle, lojistik ve taşıma süreçlerinizi basitleştirin, hızlandırın.

Lojistik ve Taşımacılıkta Mükemmellik

Bulut lojistik ve taşımacılık çözümümüzle  yükleme, taşıma ve rota planlama, taşıma operasyonları ve depo ve mal hareketleri işlemlerinizin tümünü bulut platformda  kullanımı kolay arayüzlerle yönetme imkanı sunuyoruz. Mobil kullanım, uygun maliyet ve esnek fiyatlama, çevrimdışı destek, detaylı  ve gerçek zamanlı raporlama avantajlarıyla da  rekabette öne çıkmanıza destek oluyoruz.

Lojistik ve Taşımacılık Çözümü özellikleri:

Yükleme Planlama

  • Arka Ofis ERP Sistemi ile Entegrasyon
  • Müşteri ERP Sistemleri ile EDI Entegrasyonu
  • Çağrı Merkezi Tarafından Manuel Giriş
  • Müşteri Siparişi Girişi Ekranı
  • Kısmi / Tam Yükleme
  • Özel Koşullar (Sıcaklık, nem….)
  • Fiyatlandırma Tarifeleri
  • İhracat ve İthalat Rejimleri

Taşıma ve Rota Planlama

  • Manuel ve Otomatik Planlama
  • Çok Ayaklı Çapraz Yerleştirme – Uluslararası
  • Araç Çizelgeleme
  • Harita Desteği
  • Tehlikeli Madde Planlaması
  • Rota Optimizasyonu
  • Otomatik Yük Planlama
  • Araç Alanı Optimizasyonu

Taşıma ve Depo Operasyonları

  • Tüm Taraflarla Çevrimiçi /Mobil İşbirliği
  • Tüm Faaliyetleri Mobil Cihazlar Kullanarak Gerçekleştirebilme
  • Yeni Nesil UI Ekranlarından Tüm Mal Hareketlerini Görüntüleme
  • QR Kod Okuma
  • Alanda Belge ve Etiket Yazdırma

Arka Ofis İşlemleri

  • Ana Veriler (Müşteri, Ürün, Mekanlar….)
  • Mal Hareketleri ve Envanter Listesi
  • Tüm Faaliyetleri Gerçek Zamanlı İzleme
  • Operasyonel Raporlama
  • Analitik Raporlama
  • ERP / Merkezle Entegrasyon

Verimli. Etkin. Güvenilir.

ARETE Saha Satış ve Dağıtım çözümüyle, tüketicilerinize  bir dağıtım kanalı vasıtasıyla ulaşırken
satış ve dağıtım faaliyetlerinizi “merkezi olarak” koordine edin. Kurumsal Kaynak Planlaması uygulamalarıyla entegre çalışabilen, aynı zamanda bağımsız da çalışabilen Saha Satış ve Dağıtım çözümüyle, tüm saha süreçlerinizi basitleştirin, hızlandırın.

Saha Opersyonlarında Fark Yaratın

Saha satış ve dağıtım çözümümüzle,  araç satış ve direkt mağaza teslimatı, saha satış yönetimi ve dağıtımcı yönetimi işlemlerinizin tümünü bulut platformda  kullanımı kolay arayüzlerle yönetme imkanı sunuyoruz.

Sahada hız ve kolaylık sağlayan özellikler:

Araç Satış ve Direk Mağaza Teslimatı

  • Ön sipariş, sipariş, nakliye, faturalandırma, ödeme tahsilatı
  • Kampanyalar, sadakat kartları, indirimler, promosyonlar
  • Entegre haritalama ile daha kolay rota planlama ve yönetimi
  • KPI’lar ile yöneticilere ve temsilcilere sürekli performans geribildirimi sağlama
  • Rota ilerlemesini, satışları, ödemeleri, envanterini ve ziyaretin tamamlanmasını izleme

Saha Satış Yönetimi

  • Saha faaliyetlerinin planlanması ve satış ekibine atama
  • Saha faaliyetlerini gerçekleştirme, belge yönetimi ve tahsilatı
  • Faaliyetlerin tamamlanma yüzdesinin izlenmesi ve KPI hesaplaması

Dağıtımcı Yönetimi

  • Distribütörlerinize arka ofis ERP sisteminizle entegre fiyat teklifleri ve siparişler gibi belgelere mobil üzerinden erişim sağlama
  • Yeni promosyonlar ve fiyat değişiklikleri için görev atama ve gerçek zamanlı uyarılar gönderebilme
  • Doğru kanallardan satış noktalarına erişim, gerçek zamanlı envanter verilerini takip etme, süreçlerde uyumluluk ve rekabetçi avantajı yakalama

Verimli. Etkin. Güvenilir.

Arete Bayi Yönetim çözümüyle, satış terminallerinden muhasebeye kadar tüm süreçlerinizi birbiri ile entegre, akıllı ve kolay bir şekilde yönetin.  Kurumsal Kaynak Planlaması uygulamalarıyla entegre çalışabilen, aynı zamanda bağımsız da çalışabilen Bayi Yönetim çözümüyle, bayilerinize ait tüm süreçlerin yönetimini basitleştirin, hızlandırın.

Bayi Ağlarınız için Rakipsiz Çözüm

Bayi yönetim çözümüzle, bayilerinize ait satış ve sipariş işlemlerini, pazarlama aktivilerini, depo hareketlerini, arka ofis ve ön muhasebe işlemlerini bulut platformda  kullanımı kolay arayüzlerle entegre şekilde yönetme imkanı sunuyoruz. Çözümümüzün uygun maliyet ve esnek fiyatlama, çevrimdışı destek, detaylı ve gerçek zamanlı raporlama avantajlarından yararlanarak rekabette öne çıkabilirsiniz.

Mobil, entegre ve kolay bayi yönetimi çözümüyle yönetebileceğiniz süreçlere göz atın.

Bayi Pazarlama Aktiviteleri

  • Pazarlama aktivitelerinin planlanması ve atanması
  • Müşteri, aday müşteri ve muhatap kişiler veritabanı
  • Bildirimler & Kampanyalar
  • Müşteri talebi, şikayet kaydı ve takibi

Satış ve Sipariş İşlemleri

  • Ön sipariş, sipariş işlemleri
  • Bayi adına sipariş girme
  • Rezervasyon, sevkiyat işlemleri
  • Faturalama, avans, ödeme işlemleri
  • Konfigüre ürün tanımlama
  • Fiyat listesi, kampanya, promosyon ve iskonto
  • Banka ve OKC/POS cihazları ile entegrasyon
  • Kredi kontrol entegrasyon

Nakliye ve Depo İşlemleri

  • Bütün aktiviteleri mobil cihazlardan yapabilme
  • Kolay ve akıllı ekran tasarımları
  • Sahada QR code okuma-dökuman yazdırma

Arka Ofis ve Ön Muhasebe

  • Ana veriler (Müşteri, Muhatap, Ürün, Fiyat, Promosyon)
  • Minumum stok seviyesine göre sipariş ile satın alma  – mal giriş
  • Tüm mal hareketleri ve envanter listesi
  • Operasyonel raporlar
  • Analitik raporlar
  • Arka plan ERP ile ve ana firma ile entegrasyon
  • Tüm gelir & gider kayıtları ön muhasebe sisteminde (POS, Sanal POS, Nakit, Vadeli Çek, DBS, Banka Entegrasyonu)

Kişiselleştirilmiş Raporlar ve Gösterge Tabloları

Tüm bulut çözümlerimizi analitik kabiliyetlere sahip.

ARETE bulut çözümlerinin analitik kabiliyetleri sayesinde grafikler, pivot tablolar ve tablo görünüm bileşenleri ile  raporlar oluşturabilir, görüntüleri, biçimlendirilmiş metni, KPI  takip araçlarını ve diğer web bileşenlerini esnek bir şekilde yönetebilirsiniz.

Analistlerinizi dolandırıcılık tespitinden müşteri dönüşümünü öngörmeye kadar belirli işletme ihtiyaçlarına cevap verebilecek güçlü tahminleme yetenekleri ile güçlendirebilirisiniz.